לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

תאהבו.


תרשו לעצמכן לאהוב ולהיות נאהבות.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2020

פרק 13


אני רואה את כולן מתקדמות, מתחילות ללמוד, יש אפילו מוגזמות כאלה שהתחתנו או שיש להן כבר ילדים. כן הזייה.

אני? אני אלוהים אדירים רק רוצה לדפוק את הראש בקיר.

לא התקבלתי השנה לאן שרציתי להתקבל. ובצדק. מגיע לי.

לא הגעתי מוכנה, החוסר ביטחון והפחדנות המעפנה שגרות בתוכי כרגיל לא שיחררו אותי והעלק קורונה הזו לא עזרה  בשיט גם כן.

אז אני החלטתי שאני נרשמת למכינה, החלטתי לפניי שלושה חודשים כבר. איפה אני ואיפה להרים טלפון אליהם? רק אלוהים יודע, חתיכת מפגרת.

וואייי אני רואה את כולן מתקדמות, לכולן יש חיים ורק אני יושבת ומשתגעת עם עצמי על הא ודא.

אין לי כוח לעצמייייייייייייייייייייייי ולא לתת לי פה טיפים מהתחת כי אני מכירה כבר את כולם וזה מביא לי עצבים, אז רק אם יש לכן איזו עצה סופר שווה ומעניינת להזיז לעצמי תתחת ולהפסיק לשנוא את עצמי ולפחד אז אשמח אם אלו אותן קלישאות אני לא צריכה לשמוע כי אני כבר מריצה לעצמי את זה בראש כל הזמן וגם כל  העולם סביבי.

בא לי למוותתתתתתת בא לי לצרוחחחחחח איאריראיקא4צחילראמיחקרמעםחףקשרניםףןקמעםףשקרמנעףש

 

 

נכתב על ידי Harah Montana. , 29/8/2020 20:31  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Harah Montana.

בת: 25

Google: 




הבלוגים הקבועים שלי
41,411
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHarah Montana. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Harah Montana. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)