לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

of the Spotless Mind

כינוי:  טינופת .

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2015

***


עבר הרבה זמן מאז הפעם האחרונה שבאמת כתבתי פה

באופן כללי , עברתי הרבה תהליכים אבל לא הרבה שינויים 

בקיץ היה לי חבר ראשון( כמובן שנפרדתי ממנו אחרי חודש ) 

עשיתי פירסינג ראשון(ספטום למי שתוהה , כמובן שאמא שלי לקחה אותי אחרי שבוע להוריד אותו אצל הפירסר , מביך מאצ'. )

הייתה לי עבודה ראשונה (שהתפטרתי ממנה בסוף הקיץ , אבל באמת כי זה היה מקום ממש מחורבן .)

זה דברים די שטחיים בתכלס , אבל אני מרגישה שזה היה משמעותי בשבילי בתור מתבגרת טיפוסית ( או לא ככ טיפוסית ).

ההבנה שאני נמצאת במקום שלא מתאים לי כבר חילחלה אלי בשנה שעברה, באופן כללי עכשיו המטרה שלי לסיים תיכון עם ציונים טובים בבגרויות וללכת לשנת שירות .

נכנסתי לכאן במטרה לסגור את הבלוג סופית כדי לפתוח חדש , ובעצם הבנתי שלא כזה גרוע כאן כמו שחשבתי.

אומרים לי שאני מתלוננת הרבה (מה אני אעשה שהחיים חרא ) , אז מעכשיו אני אכתוב כאן פוסט כל יום עם דברים טובים/מעניינים/דורשים תיעוד שקרו לי באותו היום , כדי למצוא נקודות אור בחיים האפלוליים והמדכאים שלי ( וגם כדי לפרסם שירים נחמדים !!!!!1)

אתם מוזמנים להצטרף אלי למסע ( או להוסיף לקבועים , אבל גם תגובה זה ממש אחלה )

בידידות ,

טינופת .  

 

 

 

 

מאק דהמארקו האגדי שגליתי ממש לאחרונה , הולך לככב פה די הרבה 

נכתב על ידי טינופת . , 8/12/2015 15:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,183
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטינופת . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טינופת . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)