לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  פוֹנד




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

לחלום על רעש


הלילה חלמתי את אחד החלומות המוזרים ביותר שיצא לי לחלום אי-פעם וזה אומר די הרבה כי החלומות שלי בדרך כלל, כדרכם של חלומות רבים, מוזרים ביותר. חלמתי על רעש. פשוטו כמשמעו. רעש. מעולם לפני הלילה הזה לא חלמתי על צלילים בצורה ברורה ומוחשית כל כך, שלא לדבר על עוצמה חזקה כל כך של צליל.

 

החלום התחיל בכך שהתעוררתי. חלום מציאותי למדי במובן הזה. התעוררתי בבית של ההורים, בו אני חזרתי לגור לפני כשנה וחצי מסביות של התרוששות כלכלית כללית שמלווה לא פעם את חי הסטודנט המצוי, הכול נראה רגיל פרט לדבר אחד - סיבת ההתעוררות. התעוררתי בגלל רעש, רעש הולך ומתעצם. תו אחד, לא צפירה המתנגנת בצליל עולה ויורד, לא קולות, לא מוזיקה. פשוט רעש שהולך ומתגבר, מהדהד בתוך הגולגולת, חודר למוח ונובר בו בכוח. אני זוכרת שרצתי במדרגות לקומה הראשונה, אבל עצרתי באמצע. אמא שלי הייתה במטבח ושמעתי את אבא יוצא מחדר השינה שלהם. עמדתי באמצע המדרגות, הרעש מוחץ אותי, כמעט מפיל אותי על הרצפה, רעש שרק הולך ומתעצם, צליל חד-גוני וחסר פשר. ניסיתי לצעוק, לברר מה זה, לנסות ולהתקדם, לצאת מהבית, אבל הרעש הזה שיתק אותי כמעט לגמרי ואליו התלוותה תחושה ברורה של פחד מהלא מובן והלא מוסבר. לא יכולתי לזוז והרעש רק גבר וגבר ועד שהתעוררתי, הפעם באמת ואל המציאות הממשית.

 

כזה חלום מוזר, רועש ואפילו מפחיד בצורה לא הגיונית לגמרי.

 






עוד מאתמול השמים מכוסים בעננים אפורים-מלוכלכים, האוויר ספוג באבק, לחות ומחנק שמקשים על הנשימה ולא בדיוק תורמים לשיפור מצב הרוח.

כנראה שהשילוב הזה משפיע גם על החלומות.

נכתב על ידי פוֹנד , 30/9/2012 16:18   בקטגוריות חלומות, מוזרות קלה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוֹליב ב-2/10/2012 12:18
 



להתאהב בבלוג


אני בטוחה שזה קרה לרובנו אם לא לכולנו, ההתאהבות הזאת בבלוג של אדם אחר. וגם אם לא מדובר בהתאהבות של ממש, רגשות של חיבה חזקה בהחלט מעורבים בעניין.

 

לפעמים זו התאהבות ממבט ראשון, מפסקאות בודדות, מפוסט או שניים, מאותה הצצה מקרית במציאות של אחר. במקרה כזה מספיק להיכנס לבלוג רק פעם אחת, להעיף מבט, לעיין, לדפדף וזהו - הקשר נוצר. במקרים אחרים יש צורך לחזור כמה פעמים לבלוג, במקרה או באופן מכוון, לקרוא באופן קבוע או להתכתב בתגובות עד שמבינים שזה - זה, ושאחר הפוסטים בבלוג הזה תעקבו גם בעתיד.

 

ומה קורה אחרי שההבנה הזו שוקעת? ההבנה שזו התאהבות בבלוג?

לפעמים עושים מנוי במייל, לפעמים מוסיפים את הבלוג לקבועים, לפעמים משאירים תגובה ולפעמים פשוט חוזרים לקרוא בשקט כי הכתיבה היא מה שבעצם התאהבנו בו.



 

לפעמים מתאהבים בבלוג, ברעיון שהוא מייצג, בצורת וסגנון הכתיבה, במילים שמשתלבות ברקע, בעיצוב שמשתלב בתוכן.

לפעמים מתאהבים וככה זה.

נכתב על ידי פוֹנד , 27/9/2012 10:24   בקטגוריות ניצוצות של אופטימיות  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוֹליב ב-30/9/2012 16:19
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפוֹנד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פוֹנד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)