לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

And yet you never do Anything to make me want to stay



Avatarכינוי:  Golden&Alive

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2014

החברה הכי טובה


לא יכולה להגיד שלא ציפיתי לזה .. לא יכולה לומר שלא ציפיתי שתתרחקי ואפילו לא תשימי לב .. שוכחת ממני לאט לאט. 
מביעה פחות עניין  
והנה אני ,  חשבתי שהכרתי חברה לחיים מישהי שאשכרה מבינה אותי ואת ההומור שלי ומישהי שאשכרה שמתי את השמחה שלה למעל שלי .
איפה טעיתי ?
עד שנפתחתי ככה לבן אדם .  מקווה שאני סתם פרנואידית . 
חבל לי לאבד אותך אבל יותר חבל לי על עצמי
     ואני לא אתן לאף אחד לקחת אותי כמובן מאליו
אבל אני באמת אוהבת אותך ואת חשובה לי ...

יש דבר כזה בכלל ? החברה הכי טובה ? 
 



נכתב על ידי Golden&Alive , 6/11/2014 00:46  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אהבה


זאת לא אשמתך את יודעת את זה נכון ? 
היא הייתה חלשה מידי היא לא יכלה לשרוד את זה , זאת לא אשמתך , לא היה לה סיכ..
"אני יודעת שזאת לא אשמתי !" היא גערה בי והזיזה את ידי מעל גבה
 "אני יודעת שהסיכוי שלה לשרוד היה אפסי ושהיא הייתה חלשה מידי  , אני המנתחת שכחת ?!  אני יודעת את כול זה! 

אבל זה לא אומר שכול לילה לפני שארדם אני לא יזכר בפניו הנפולות שצעקו לתוכי שהרגתי את אהבת חייו ! " 
אתה מבין מה המשמעות של זה בכלל ? זאת הייתה אהבת חיו , הוא לא ימצא אחת כמוהה יותר אף פעם , הוא לא יאהב איך שהוא אהב אותה , אף פעם ! "
וכנראה שזה לטובה. מלמלתי לעצמי
"מה ? איך אתה יכול לומר את זה ? " היא שאלה זאת בטון נגעל ולא מבין 
הוא אהב אותה כולכך , ורצה כולכך שהיא תישאר בחיו , שהיא תחייה וזה סך הכול הרג אותה ...
הוא התעקש שננתח למרות שידע שהסיכוי שלה לשרוד ניתוח נוסף היה קלוש , אפסי , בלתי אפשרי . 

הוא הרג אותה , ואת עצמו .
זה מה שאהבה עושה לפעמים . 
לפעמים היא הורגת הכול מסביבה .
 

 

נכתב על ידי Golden&Alive , 3/11/2014 12:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGolden&Alive אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Golden&Alive ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)