לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המיאלומה ואני


לפני כשבועיים גיליתי שחליתי בסרטן מסוג מיאלומה נפוצה, והחלטתי לשתף את תחושותיי והתהליכים שאני עובר בדרך להחלמה.

כינוי: 

בן: 56

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013


היי לכולם,

 

בעדכון האחרון הייתי לפני השתלה והיום אני חודש וחצי אחרי ההשתלה . סה"כ הייתי מאושפז שבועיים וחצי בחלקם לא כל כך קלים מבחינה פיסית אבל עם התמיכה הנהדרת של המשפחה והצוות המדהים בבית החולים עברתי את התהליך  די בקלות (כבר שכחתי את השיעמום בבידוד).

כמובן שכבר בטיפול כל שארית שער שעוד הייתה לי (השפם העירקי) נשרה ופעם ראשונה שראיתי את עצמי במראה די נבהלתי, מסטטוס של יובל המבולבל עברתי למומיה בלי גבות וריסים.

לפני שבועיים עברתי בדיקה לא נעימה של מח עצם ולשמחתי ביחד עם שאר הבדיקות אני נמצא בהפוגה מלאה מהמחלה.

כרגע אני נכנס למה שאני קורא לו "הסכם שרות" למשך שנתיים לטיפולים מונעים ובעצם חזרה לחיים די רגילים.

לפני כשבוע וחצי השפם נתן את האות הראשון והתחיל לצמוח עם זקן צרפתי ,די מצחיק הוא גדל בצבע בלונדיני (חזרה לילדות).

ביחד עם צמיחת השער מצבי הפיסי השתפר פלאים ואני מרגיש שאני נמצא בתקופת התחזקות וחזרה לעצמי ודי לא מאמין שאני סה"כ חודש וחצי אחרי ההשתלה.

לפני שבוע נפרדתי מהפיק ליין שהוא בעצם צנטר שהיה מחובר אלי 5 חודשים ודי ביאס אותי מבחינת המיקלחת ,תחשבו מה זה להתקלח עם יד למעלה 5 חודשים ואיזה כייף זה היה להתקלח פעם ראשונה בצורה רגילה,נשמע מטומטם אבל פעולה רגילה שהייתה ממש חסרה לי.

מחר אני נכנס לניתוחון קטן בגב שבעצם סוגר את תוכנית הטיפולים הראשונית שאני צריך לעבור וכבר ביום ד' חוזר הביתה.

בסה"כ אני די מאושר שאני  עומד ביעדים שהצבתי לעצמי בתחילת המחלה להיות במרץ אפריל עם הפוגה מהמחלה ועם פלומת שער חדשה, מה שנשאר כרגע זה לשמר את הקיים ולגדל פלומה יפה (כבר יוצאת מלאה וללא קרחות) ולהתחיל להזיז את עצמי ולהפסיק להיות פדלאה שברובה אינה מרצון אבל מי שמכיר אותי יודע שדי סבבה לי עם זה.

אז אני ימשיך לעדכן אתכם לאחר הניתוחון וממש כייף לי לשמוע מאנשים שקוראים בבלוג (למרות שבעיקר מעדיפים להתקשר ולא לכתוב)שמעודדים ומגיבים לדברים ,אני ממש מעריך ואוהב את כולכם.

 

היום בחרתי קטע מוזיקלי קצר של האחיין שלי תהנו,

 

להתראות

 

 

נכתב על ידי , 17/2/2013 18:22  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרועי~כהן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רועי~כהן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)