לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כינוי:  _Someone_

בן: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2016

סיכום שנה :)


שלום.
בעוד שבוע השנה הזאת מסתיימת ומתחילה אחת חדשה וטובה יותר! 
אז מה היה לי השנה? 
שיחרור מהכלא אחרי שהייתי שם 4 וחצי חודשים. 
וגם פגישה אחרונה עם הקצין מבחן. ואני משתדל להתרחק מצרות ולהיות מאופק.

חזרה באופן זמני לבית של ההורים (וגם הבתזוג שלי חזרה לבית של ההורים שלה) מה שאומר שאנחנו נפגשים לרוב בסופש. גם חווינו פרידה של חודש+ והתגברנו על זה, למדנו את הלקח ועכשיו אנחנו מעריכים אחד את השניה הרבה יותר! 

עבודה בלי סוף! מקווה בע״ה שאני ובת הזוג שלי נצליח לסגור את המינוס כמה שיותר מהר, לחסוך כסף ולחזור לגור ביחד ❤️

אני מאחל לנו לחג החנוכה ולשנה החדשה שבאה עלינו לטובה: שנהיה טובים יותר מהשנה הקודמת, שנהיה בריאים בגוף ובנפש. שנגשים את כל משאלות ליבנו, את כל הדברים שאנחנו רוצים בהם. שנהיה רגועים ונתייחס לכל דבר ואיש בסבלנות. והכי חשוב שנהיה מאושרים תמיד!!! 


חג חנוכה וחג מולד שמח 
🍩🎁🎆🎄🎅🏼

נכתב על ידי _Someone_ , 24/12/2016 20:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





30,747
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל_Someone_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על _Someone_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)