לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בבלוג אני הולך להתוודות על כל חטאיי - ויש הרבה כאלה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2004

Intro


אנשים, נשים ושאר יצורים שלום רב!

כשמי כן בלוגי, במקרה שלא הבנתם, תתאמצו קצת יותר.

אני בן 16, חכמולוג לא קטן וקצת ביישן וברגע שמכירים אותי מתאהבים.

אין לי שם. הוריי לא נתנו לי כזה אבל אתם יכולים לקרוא לי ConfessionMan. למה דווקא השם הזה? לא יודע. אולי בגלל שבבלוג אני הולך להתוודות על כל חטאיי - ויש הרבה כאלה.

סביר להניח שרובכם עשיתם חטאים מעין אלה שאני עשיתי. סביר להניח גם שאתם כל כך רוצים לספר לכולם אבל מתביישים או שאסור או שישנן סיבות רבות אחרות. גם אני כאמור ביישן, חלק מחטאיי אסור לספר (לפחות לא בפומבי אחרת יעצרו אותי <-:) וכמובן עוד סיבות רבות אחרות כמו חברה, משפחה ושאר פלפלים ירוקים.

הדברים שאני הולך לספר בבלוג הם סודיים ביותר!

רק חבריי הטובים ביותר (ואלה שמתקרצצים ורוצים לדעת הכל) יודעים חלק מחטאיי, וגם כשסיפרתי להם אפשר להגיד שלא סיפרתי הכל.

אתם, ורק אתם תקבלו גירסה מלאה של חטאי חיי.

מקוה שתהנו.

אוהב, ConfessionMan.

נכתב על ידי ConfessionMan , 17/12/2004 01:14  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  ConfessionMan

בן: 35




167
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לConfessionMan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ConfessionMan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)