לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Reflection of who I supposed to be



כינוי:  בין כל הבלגן נמצאת אני

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

שמונת המשאלות שלי


אז אחרי הרבה זמן שלא הייתי בבלוג החלטתי לעדכן קצת ולכתוב על הנושא החם. 


אז הנה המשאלות שלי:


1. קודם כל ולפני הכל אני רוצה לבקש בריאות לכל המשפחה שלי כי הם הכי חשובים (:


2. הייתי רוצה שסוף סוף יהיו לי חברים טובים באמת, כאלה שאני אוכל להצביע עליהם ולהגיד 'אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיהם'.


3. הייתי רוצה להציץ מדי פעם לעתיד, רק טיפה ולא לעתיד הרחוק, ככה שההחלטות שלי יהיו קלות יותר. 
4.  לשמור על מערכת יחסים ממושכת וטובה עם החבר הנוכחי שלי.


5. לא לתת לכל הבעיות שלי והדפקויות שלי לדפוק לי את החיים.


6. להפסיק להרגישה נחותה ולא אהובה בהשוואה לאחרים.


7. לסיים משהו שהתחלתי, אבל הפעם באמת לעשות את זה עד הסוף, בלי לנטוש באמצע. 


8. ומשאלה אחרונה: להיות מאושרת, להפסיק לדאוג בגלל כל שטות. 


 


זהו, אלה המשאלות שלי. שיהיה חג שמח (: 

נכתב על ידי בין כל הבלגן נמצאת אני , 11/12/2012 20:36  
הקטע משוייך לנושא החם: חנוכה - 8 משאלות
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,407
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבין כל הבלגן נמצאת אני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בין כל הבלגן נמצאת אני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)