לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My First Love To Woman


The love expressed between women is particular and powerful, because we have had to love in order to live; love has been our survival

Avatarכינוי:  Nickle

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2013

נעלמתי


נעלמתי.

נעלמתי כי אני כבר לא שם

אולי כי כבר המשכתי הלאה

סיימתי שנה ראשונה באוניברסיטה

וכל הזמן הזה, אני לא מוצאת את המילים לכתוב,

הזיכרונות שלי איתה חקוקים אך עדיין אינני מצליחה לשלוף מילים שיתארו את הרגש שכבר תם מזמן.

ראיתי אותה לפני שבוע באופן אקראי

והכל פשוט נעלם סופית

ואז קלטתי שהמשכתי הלאה

מה שהיא כבר עשתה מלפני שנים ספורות 



אני חוזרת לכתוב את הסיפור הנפלאה הזה

נכתב על ידי Nickle , 19/8/2013 23:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , גאווה , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNickle אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nickle ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)