לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My New Life


החיים, גאונים לא לא ידעו לחיות אותם זה גדול עלי גם כאן בתוך החדר הקטן ..

כינוי:  edenew

בת: 28

MSN:  edenew




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012


כמו נוצה ברוח הפראית 
הוא לא ימצא אותך 
במקום שהיית
 
לפעמים עולה בי הד קולך 
והוא חוזר אלי 
והוא בא והולך 

 
לפעמים את יודעת 
רק הבכי מזמן לזמן 
בא מתוך געגוע ישן
 
כמו נוצה נלקחת עם הרוח 
מחלון פתוח לרווחה
 
ורק ביקשת לנוח
 
הוא לא ידע הוא לא שמע אותך בוכה 
כאילו לא נרגע 
קול צחוקך המשוגע 
 
לפעמים את יודעת 
רק הבכי מזמן לזמן 
בא מתוך געגוע 
אל מול עיני היית 
נוצה ברוח



 
נכתב על ידי edenew , 10/11/2012 20:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לשנות


אם הייתם יכולים לשנות עכשיו משהו  , משהו אחד .. 

מבין כל הדברים שבעולם , מה הייתם בוחרים ?

אם הייתם יכולים לשנות משהו ? הייתם בכללל משנים ?
הרי אומרים שכל דבר זה לטובה .

 

אז בעצם כל מה שעשינו , כל טעות , כל שקר , כל שטות - זה הכל לטובה ?
אם ככה אז אם היו נותנים לנו לשנות משהו אחד עליינו לא לשנות כלום !

 

להגיד תודה , טוב לי כך !
הרי כל טעות שעשינו בעצם הפכה אותנו למי שאנחנו היום !

אבל אם יש טעות שעשיתי במשך 3 שנים היא לא ממש השפיעה ..
לא הפריעה לאף אחד ... ופתאום עכשיו היא צצה - התגלתה

 

אני מפחדת להודות באמת . כי אני יודעת שאני אסבול עכשיו מגיעה לי !
למה שיקרתי ככה ? אני באמת לא יודעת ...

אז עד שהתחילה לי תקופה טובה ...

מחכה שהשקר התגלה ותתחיל לה עוד תקופה על הפנים ... 

נכתב על ידי edenew , 10/11/2012 20:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





208
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לedenew אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על edenew ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)