לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"כדור הארץ הוא הגיהנום של כוכב אחר"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2014

קיטבג א'


אני פותחת את קיטבג א' שכבר רוקנתי שעה אחת קודם לכן ומסתכלת פנימה בדיכאון, חושבת מה לשים בתוכו. מה כבר אפשר להכניס לתיק הזה שיהפוך את השירות שלי לנסבל? אני יכולה לקחת שמיכה עבה יותר כדי שיהיה פחות קר בלילה, אני יכולה להביא יותר חולצות ללבוש מתחת למדים כדי שלא יסריחו, אני יכולה לשים רפידות בנעליים כדי שהסוליה השטוחה לא תכאיב לכפות הרגליים שלי אחרי שנעמוד/נרוץ במשך כמה שעות רצופות. אם השקפת העולם שלי מאלצת אותי להאמין שהדברים הקטנים שבחיים עושים הרבה שינוי אז אני במשבר אמונה. 
כיוונתי את השעון המעורר לשעה 5:20, היא כבר לא מרתיעה אותי, אני רגילה לשעות יותר גרועות. מחשבת כמה שעות שינה יהיו לי אם אלך לישון בשעה הזאת והזאת ואם יותר מוקדם אז פחות עייפה ואם יותר מאורגן אז פחות לסדר ואם היו יותר ימים בסופ"ש אז זה היה פותר לי את כל הבעיות.
האמת היא שעכשיו כבר עברתי את שעת כיבוי האורות המתוכננת, אבל למי אכפת, הולך להיות לי שבוע חרא גם אם אשן 5 שעות וגם אם 10.


 


למה קוראים לזה שביזות יום ראשון אם זה מתחיל כבר ביום שבת?



נכתב על ידי Annabel.Lee , 22/11/2014 22:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Annabel.Lee

בת: 28

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnnabel.Lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Annabel.Lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)