לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"כדור הארץ הוא הגיהנום של כוכב אחר"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2014

It's too cold for you here (סתם שורה משיר)


עוד שבוע גיוס ואני אומרת לכולם שאני מוכנה אבל האמת שאין לי שמץ של מושג מה אני עושה, ואני מתנהגת כאילו אני כבר מתה לעוף מהבית כשבפנים אני מתה מפחד. אולי אני לא אוהב את האנשים שם והטירונות היא רק בנות ואני לא סובלת בנות ואומייגאד מקלחות משותפות ואיך אני אמורה לשרוד יותר מיום אחד בלי קולה?
אני לא יודעת מה לשים בתיק. בתיאוריה אני יודעת, בפועל ברור לי שבשנייה שאגיע לשם פתאום אגלה 5 דברים הכרחיים ששכחתי.


שמעתי שבנות משמינות בצבא.

מדכא אותי לחשוב שהחיים המשעממים והמדכאים האלה בבית הם משהו שאתגעגע אליו בהשוואה לחיי הצבא. כאילו אלה יהיו השאיפות שלי?

נכתב על ידי Annabel.Lee , 7/11/2014 02:34  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גוף של רקדנית


יש לה גוף של רקדנית, היא רזה וחמודה וקצת נמוכה ממני עם שיער מתולתל קצר כזה שממש מתאים לה, למרות שאני יודעת שאם זה היה תלוי בה אז היא לא הייתה הולכת עם תספורת כזו. היא מהבנות האלה שהכל בהן מושלם, מכף רגל ועד ראש, זה לא יפהפה באופן מעורר השתאות ואין בזה שום דבר מרשים במיוחד אבל זה עדיין מושלם, כי זה פשוט חסר פגמים.
היא מהבנות האלה בבית הספר שהיו עושות כותרות יפות במחברת עם עטים צבעוניים שאף פעם לא הלכו לאיבוד כי הן שומרות אותם בקלמר חמוד כזה, מהבנות האלה שכל המחברות שלהן מסודרות ויש שם את כל החומר לפי הסדר כי הן משתדלות להפסיד כמה שפחות שיעורים. אני הייתי מהאלה שיש להם איזה 5 מקצועות במחברת אחת, שכותבים רק בשביל שהמורה תראה מידה מסויימת של רצינות ושמשתדלים להפסיד כמה שיותר שיעורים.
היא לא הכי הכי יפה או הכי הכי חכמה אבל בכיתה שלנו כולם ידעו שאפשר לסמוך עליה ולפנות אליה עם שאלות שקשורות ללימודים. אפילו הבנות הכאילו מקובלות של הכיתה (כי הייתה לנו היררכיה של כיתה ו') הציעו לה להשתתף איתן בעבודה של סופשנה שזה מעמד עד כדי כך מכובד שמי שקיבלה הצעה כזאת הרגישה כאילו היא מועמדת לאוסקר.
יש לה ציפורניים ממש ארוכות וחזקות כי היא צורכת הרבה מוצרי חלב, והיא תמיד דואגת לטפח אותן. כל תנועה שלה היא עדינה ויפה אבל החלטית ובטוחה, ממש כמו רקדנית, היא רוקדת כבר 10 שנים.
היא תמיד מתלבשת יפה והכל נראה טוב עליה והשיער שלה תמיד מסודרת והיא בד"כ מתאפרת אבל גם כשהיא לא אז זה עדיין נראה בסדר, שזה נדיר כי כשבנות מפסיקות להתאפר אז הן נראות חולות פתאום אבל היא נראית מלאת צבע. כשאני קמה בבוקר אני נראית אותו הדבר כמו כשאני הולכת לישון. גם כשאני חולה אני נראית אותו הדבר. מה זה אומר עליי? לא יודעת. אני לובשת את אותם הג'ינסים כבר חודשים כי אין לי כוח להחליף ולובשת רק טי שירטס אלא אם כן יש אירוע מיוחד. אני מחייכת רק כשיש סיבה לחייך, החדר שלי הפוך ואני לא מסתובבת עם תיקים.
ברור לי שיש לפחות 30% של צביעות בתוך כל השלמות הזאת, כי זה לא הגיוני שבנאדם באמת כ"כ שמח לראות אותך בכל פעם מחדש, או שכל אחת ממאה שיחות החולין שהוא ניהל היום באמת עניינו אותו, או שכשהוא נכנס לבית קפה ומזמין לחם דגנים וסלט אז הוא לא רוצה בתוך תוכו לטרוף איזה המבורגר מהמסעדה ממול. או שזה כן הגיוני? זה לא אנושי בכלל. מי מזמין לחם דגנים? כשהיא הייתה בחטיבה, הייתה לה מחלה לא נעימה להתמודד איתה  וגם גשר בשיניים מלא זמן והמשפחה שלה מסורתית אז לא הרשו לה הרבה דברים שהרשו לאחרים ואני זוכרת פעמיים בחיים שהשפילו אותה. עכשיו היא נורא חזקה ודי מדהימה. אני לא יכולה לשנוא אותה גם אני אני רוצה. 
זהו, שפכתי את זה, אני ההיפך הגמור ממנה ומפריע לי שזה נוח לי.
הארון שלה תמיד מסודר ויש בתוכו מלאמלא ספרים ובגדים נקיים ו-60 לקים ולמרות שהכל בשימוש זה עדיין נראה כמו בתצוגה באיקאה. 
בדיוק לפני כמה ימים היא ביאסה איזה סטודנט חתיך שגילה שהיא עדיין קטינה. ויש לה חבר.
זה פוסט קנאה ממש מעוות כי אני לא רוצה את מה שיש לה, אני רוצה לרצות את מה שיש לה. אוחחחחחח.

גיליתי במגירה חטיף שהוא מיקס של במבה וביסלי גריל ומחר על הבוקר אני הולכת לקנות עוד עשרה כאלה. 


 
נכתב על ידי Annabel.Lee , 1/11/2014 16:15  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הצד הדפוק שבי


אני אמפתית בקטע מזוכיסטי כל כך עד שבחיים לא אצליח להרגיש שמחה אמיתית כי בכל פעם שמשהו ישמח אותי אז אזכר באנשים הקרובים האליי שהם נורא לא שמחים ואז אני ארגיש אשמה כי למה שלי יהיה מגיע להיות שמחה ולהם לא ואז מה אם הם הביאו את זה על עצמם.

*לנשום*
פעם קראתי באיזה ספר שייתכן שהמקסימום של אושר שאפשר להרגיש משתנה מבנאדם לבנאדם כי זה עניין גנטי, אז נגיד יהיה אחד שבימים הכי שמחים שלו הוא ירגיש שמחה שמדורגת בסולם כמספר 6 לדוגמא אבל אחד אחר בימים הכי שמחים שלו ירגיש שמחה שמדורגת 9 בסולם אז בעצם יכול להיות שיש לי סף שמחה נורא נמוך ובגלל זה בכל פעם שמשהו ישמח אותי זה יבוא ביחד עם משהו שיעציב אותי והשניים יתקזזו ויתאזנו עד שאגיע לרמת השמחה הכי גבוהה שאני מצליחה להגיע אליה אבל זה אף פעם לא יהיה מספיק.
*לנשום*
לפעמים אני מקווה שאצליח לסגל לעצמי תכונות של פסיכופת ואולי כך אצליח לשבור את מחסום השמחה הזה כי אני אאבד את כל החמלה והרחמים שיש לי כלפי אנשים שאני אוהבת ולמעשה גם לא אוהב אף אחד באמת אלא רק אעמיד פנים ובתכל'ס עדיף.
*להתמרמר*
מעציב אותי שהמשפחה שלי סובלת וכתוצאה מכך אני לנצח אסבול גם כי הסיפוק שלי לעולם לא יהיה שלם כל עוד האנשים סביבי סובלים והלוואי שהייתי מצליחה לפתח את אותה האדישות שאחותי הצליחה לפתח כלפי הסבל של אחרים ובמקביל את אותה הרגישות כלפי הצרכים שלה עצמה או שאולי אצליח לפתח לחילופין רמה מסויימת של טיפשות כדי להיות עיוורת לסבל של אנשים.
*לנשום*

אם הייתה בידיי האפשרות להקריב את החיים שלי למען אושרם של אחרים הייתי עושה את זה מתוך מניעים אנוכיים.

נכתב על ידי Annabel.Lee , 1/11/2014 00:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי:  Annabel.Lee

בת: 28

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnnabel.Lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Annabel.Lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)