לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

it’s my life...


מאיה, מעיה, מהיה, מאיושקס, ארנבת... זאת אני. בת 14, צפון. עוברת את הקטעים הקשים בחיי, או לפחות מנסה. כותבת, שרה, משחקת, מציירת, כולם בחוסר כישרון משווע, אבל.. לפחות זה גורם לי להנאה, בערך.. אז היי, למה לא?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

נראה אתכם.


כן, למה לא.

בואו.

תדכאו את הדעות שלי.

תדכאו אותי, תגרמו לי להתחרט על עצם קיומי.

תגרמו לי לשנוא את עצמי יותר, לפגוע בעצמי יותר.

תגרמו לי להרגיש סתומה, טועה בהכל, מישהי חסרת ערך, עם דעות שגויות.

תכאיבו לי. כי אני לא מצליחה להכאיב כבר לעצמי. לא כמו שאתם מכאיבים לי.

תכאיבו ללב שלי, כמו שאני אף פעם לא מצליחה, ומנסה לפצות עם בורג ועם יד ימין שלי. 

 

אבל אני לא מתחרטת.

כי אני לא רוצה שעם שלם ימות.

מיליון וחצי אנשים. אתם קולטים את המספר?!
רבע מהמדינה שלנו. מיליון וחצי אנשים כמוכם בדיוק.

חצי מהם אפילו כמעט בגיל שלכם. מתחת לגיל 15.

להם איחלתם, ברוב טובכם ורחמיכם על כל האנשים שצריכים לרוץ אל המקלטים, גזרת מוות.

וזה רק בעזה.

בגלל 500 אנשים עלובים.

 

 

נכתב על ידי , 21/11/2012 14:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 25

תמונה




394
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust me. ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just me. ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)