לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוהבת


אוהבת להרגיש את החול בין אצבעותי שהשמש שוקעת ובחלומי אני מחבקת אותך ולא מרפה לעולם

Avatarכינוי: 

בת: 29




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2013

חוויה מטורפת


אז כמו שכתבתי בפעם הקודמת ולא פירטתי, הייתה לנו חווייה מטורפת שקשה לי להאמין שהייתי חלק ממנה אבל אני לא מצטערת ולו לרגע אחד. לחברה שלי (שנשמור על האנונימיות שלה) יש ידיד אינטרנטי שהיא בקשר איתו שנה ומשהו. יש ביניהם חיבור מאד עמוק והומור משותף משונה. הוא גם הראשון שהיא סיפרה לו שהיא נמשכת לבנות והוא זה שעודד אותה לממש את זה ולדעת איך להתגבר על הפחדים.

to make a long story short היא סיפרה לי שיש לו פנטזייה שהוא העלה בפנייה חצי בצחוק והיא החליטה לעשות לו הפתעה ולממש לו אותה. ההורים שלה נסעו לסופ"ש אצל אח של אבא שלה בצפון הרחוק והשאירו אותה בבית (מה שכמובן נוצל הייטב). הידיד הוזמן והיה לנו ערב נפלא של אוכל מעולה (הוא בישל!!!) , XBOX , לא מעט אלכוהול ולבסוף גם.....

 

לא - לא עשינו שלישיה! למי שלא הבין עד עכשיו בנים זה לא הקטע שלנו.

אבל....כן נתננו לו לצפות. שעתיים או שלוש של נשיקות, התחככות , מגע של גוף בגוף , ירידות , אצבעות , אהבה והוא יושב שם בצד קצת שיכור (הוא שתה המון) והמון מכל הטוב הזה שנפל עליו. הסיבה שהסכמתי לזה היא שמאד גירתה אותי המחשבה שמישהו/י יצפה בנו וזה אכן היה מיוחד ומאד העצים את החוויה.

 

וכדי לחסוך מראש את המסרים/מיילים - לא! אני לא מחפשת לחזור על החוויה ואם אחזור עליה אז רק שוב עם הבחור הסציפי הזה. לא מחפשת שלישיות, לא מחפשת גברים , לא מחפשת נשים , לא מחפשת לצפות , לא מחפשת להיצפות , לא שולחת תמונות ולא אוכלת עוגות סולת.

 

שבוע טוב לכל הבנות (טוב נו, וגם לבנים)

נכתב על ידי , 26/1/2013 19:17  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הרבה זמן לא עדכנתי


החיים מעמיסים ויש כל כך מעט זמן פנוי

אני נעה לי בין קודש לחול - בין הלימודים/עבודה/משפחה/חברים לבין האהובה והפנטזייה שמוגשמת כל יום מחדש

אז עכשיו זה כבר אנחנו, זוג. באופן רשמי. לא ממש מחוץ לארון אבל לא ממש בתוכו. מתנהלות בין הטיפות (ובהחלט יש הרבה טיפות בחוץ , מכל הסוגים).

 

הייתה לנו חווייה מינית מאד מאד מופרעת/מלהיבה/נעימה/מיוחדת/קינקית/מדהימה שיכולה להרטיב את שתינו רק מהמחשבה עליה ואני משוכנעת שאף אחד כאן לא יכול אפילו לנחש..... אני בטח אכתוב על זה בקרוב שאתפנה כי אי אפשר לכתוב על זה בשתי מילים - זה שווה פוסט ארוך ומושקע הרבה יותר

נכתב על ידי , 14/1/2013 16:29  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למתחבקת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מתחבקת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)