לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מכשפה וקר לה


פארנויה זמנית בעיה של ממש איך טבעתי פתאום בתוך בוץ שנקרש וכולם מסתכלים - אף אחד לא ניגש אפאטיה כללית זה דבר לא חדש.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

ושוב איתה....מין מצב משונה שכזה


אנחנו ממש לא בנות זוג בשום צורה. פשוט נפגשות מדי פעם לבלות.

אני חייבת לציין שמבחינה מינית אני חווה רנסנס רציני ונתקפת חשק עז לצייר על איזה תקרה את עלילותי המיניות למען הדורות הבאים. מישהו מכיר איזה קפלה עם תקרה לא יותר מדי גבוהה? (אני קצת מפחדת מגבהים כאלה שאני על פיגום מאולתר)

 

אתמול נפגשנו והיא הפתיע אותי עם ויברטור משוכלל ביותר. נראה לי שהוא עולה יותר מאמצעי התחבורה שלי (ובטוח שהמנוע שלו יותר רציני). היה מענק ומרחיב אופקים...

נכתב על ידי , 29/11/2012 23:46  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוי אוי אוי


בוקר אחרי לילה שכולו אלכוהול וזלילה עם חברים....רגשות אשם , בחילה , כאב ראש וסימן כחול שלא ברור טיבו ליד הברך....

אני חוששת לפתוח את הפייסבוק לראות מה עוללו חברי

נכתב על ידי , 23/11/2012 11:15  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הסטוץ מכה שנית


יושבת בעבודה ולא מצליחה להתרכז בין הקשקשת הבלתי פוסקת כאן של הבנות על הרקטות ובין המחשבות שלי שנסחפות לאתמול בלילה. אז שוב נפגשתי עם הבחורה מפני כמה ימים והיה שוב סקס מעולה. מוזר שכך בהתחשב בזה שאנחנו בכלל לא מכירות אחת את השנייה וסקס זה בד"כ משהו שדורש הרבה תיאום שנבנה לאורך זמן.

מה שכן אין ספק שהבחורה צ'יטה. צ'ינצ'ילה. לא יודעת, אבל זה משהו עם צ' כמו של צ'אק נוריס. היא כל כך יודעת איך לגעת ומה לעשות בגוף שלי שאני מפקירה את עצמי בידיה (וללשונה)

נכתב על ידי , 18/11/2012 08:48  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מלא ידידים שלי גוייסו למילואים


בהצלחה לכולם ותשמרו על עצמכם ועלינו.

מאחלת זו שירדה בפיג'מה עם פילים לחדר המדרגות ושקלה להשאר למות בדירה מאשר לסבול את המבוכה הנוראית הכרוכה בלבוש המגוחך שלי...

נכתב על ידי , 17/11/2012 21:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שוברים שורות


שוב אני מוצאת את עצמי מתמכרת עמוקות

מזל שזה רק לסדרות אמריקאיות ולא לקריסטל-מת'

נכתב על ידי , 14/11/2012 08:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

גיל: 34

תמונה




528
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לwhichwitch אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על whichwitch ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)