לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


לא חייב.

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2015

וכאילו כלום לא דובר ולא טופל אני טובעת בטראומות שאבא היקר שתל.


אבא מכה, מרביץ ומקלל

הלוואי שאבא היה מרביץ מקלל

ככה הייתי מבינה מה לא בסדר לעזאזל.

אבא צץ ומפחיד אותי משום מקום

אבא גרם לי לפחד מעירום.

ואולי זה נכון מה שכולם אומרים

לגבי זה שמשפחה לא בוחרים

אבא צועק, את כמה שאני לא טובה

אבא גרם לי לפחד מקרבה.

כילדה קטנה שרק רוצה לגדול

אבא נתן לי כמה שאלות לשאול

למה דווקא לי הדברים האלה קורים?

האם זה גם קורה לילדים אחרים?

ואם כן, מה עושים ההורים?

אבא צועק ומתפוצץ ומשתולל

אני לא מבינה מה לא בסדר לעזאזל!

למה הוא מתנהג פתאום כמו משוגע?

אבא גרם לי לפחד ממגע.

בחיים לא אהיה מתוקנת

הלוואי שהייתי בת אחרת

בת שאבא שלה אוהב אותי רק בדיבורים

אבא גרם לי לפחד מגברים.

תודה, אבא.

שלימדת אותי כל כך הרבה

שכאישה, לא משנה למה אתנגד ומה ארצה

גבר עדיין כרצונו בי ינהג

אבא עשה את הכל בשוגג.

הוא לא התכוון, הוא רצה עבורי רק טוב

אבא גרם לי לפחד מלאהוב.

נכתב על ידי , 7/2/2015 20:22  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





16,040
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAmbrosia אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ambrosia ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)