לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Hey, you


Who are you hiding from?

Avatarכינוי:  I_Forgot_My_Name

מין: נקבה

MSN:  Unicorn

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

שלום בלוג מוזנח שלי


התגעגתי אלייך.


אתה בטח לא התגעגתה למשתמשת הקטנונית, הטיפשה, הפחדנית, האבודה והמעט פרנואידית שלך.


טוב...אינלי הרבה מה לאמר לך.


תשמח בשבילי כי וויתרו לי על הפסיכיאטר.


אבל אני הולכת לפסיכולוג.


תתמוך בי כי יש לי בעיות עיכול לא מוסברות, כלומר תקופות ארוכות שבהן רוב האוכל שאני מכניסה לפה יוצא מיד ביריקה ולפעמים בהקאה.


לא, אינלי בולמיה.


תתגעגע איתי לאחת החברות הכי טובות שלי, ליחידה שתומכת בי ועוזרת לי ומבינה אותי, שאנחנו כבר המון זמן לא התראנו אלא רק דיברנו בפייס וכל הזמן אנחנו לא יכולות להיפגש מסיבות שונות (כל פעם מישהי מאיתנו לא יכולה.)


תצחק איתי על הטיפשות שלי, כי התברר שיש אנשים בכיתה שניסו להתחבר אלי ודחיתי אותם, הייתי כל כך איוורת ושקועה בעצמי.


ובכללי פשוט תמשיך להיות המקום שבו אני מוציאה את מה שיש לי בפנים, הרגשות, הדברים שקרו, המחשבות...


וגם...משהו אחרון שרציתי לספר לך? אני גרועה במציאת חברים.


כלומר אני מוצאת לי חברות והכל, אבל המון פעמים אני פשוט לא יודעת מה אומרים במצבים כולשהם, ואיך מתחילים חברות, כאילו שמעולם לא רכשתי חברות (למרות שיש לי ניסיון), וזה גורם לי להרגיש מעוצבנת על עצמי.


בתודה שהקשבתה לשטויות שלי,


                                                 ילדה ששכחה את שמה. 3:

נכתב על ידי I_Forgot_My_Name , 18/12/2012 18:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI_Forgot_My_Name אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I_Forgot_My_Name ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)