לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תמיד זה היה ככה. הוא ואני. מאז ומתמיד אני זוכרת אותו. אולי הוא לא תמיד היה כזה גדול. כשהייתי ממש קטנה בקושי ראו אותו. לאט לאט, ככל שהתבגרתי הוא גדל יותר ויותר. הוא תמיד היה שם. מסביבי. מקיף אותי. הוא הגן עלי מכשלונות, מפחדים. הוא גרם לי להאמין שזה בסדר.
Avatarכינוי:  BBW

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2011

חלומות


ראיתי היום את התוכנית של רונאל פישר איך להצליח ולגדל ילדים מוצלחים. לרגע התכווץ לי הלב מקנאה. לו רק היו משכילים הורי לתת לי להשקיע במה שאני הכי טובה. אני רואה אבא שיש לו 5 ילדים! כל אחד מהם יש לו תשוקה למשהו אחר. אחד ספורטאי, אחת שדרנית, אחד מאייר, אחד חולם לעשות המון כסף בבורסה ועוד. והאבא הזה רק תומך בהם להגשים את החלומות שלהם ולממש את עצמם למרות שהם לפני גיל 16. הוא לוקח את הבת שלו לאולפן רדיו בכדי שתוכל לשדר, הוא משכנע את מכון וינגייט לעשות תוכנית למחוננים בתחום הספורט של הבן שלו שלא קיים שם והוא מפגיש את הבן המאייר שלו עם גדולי המאיירים בעולם שרק מחזקים את זה שיש לו כישרון עצום. פשוט ראוי להערצה. אני זוכרת שבתור ילדה די הכריחו אותי ללכת לחוגים שלא ממש עניינו אותי. פסנתר, קלירנט, סקסופון, בלט, התעמלות קרקע וג'אז (שאת האחרונים די אהבתי אבל בגלל שהיתה ילדה שמנמנה די בעטו אותי מהחוגים הללו בשלב מסויים). אני זוכרת שבתור ילדה גם מאוד אהבתי לבשל. אז נתנו לי לבשל בשביל הבית, כשאמא היתה עייפה או כשסתם לא התחשק לה להכין. הייתי נכנסתי למטבח ומבשלת בהנאה גדולה. אף אחד לא אמר לי לפתח את זה. ללמוד את זה. אין בזה מספיק כבוד. אבא לחץ אותי ללמוד משפטים ואמא לחצה אותי לעתונאות כי ידעה שזה באמת מה שרציתי. כן זה הדבר הבא שעניין אותי אחרי בישול. לפחות אמא שלי הלכה עם הדבר הטוב הבא :-) בעיקר היא אמרה לי להיות כמה שיותר מחוץ למטבח כי אני אשמין עוד יותר. כי כל הזמן אוכלים וטועמים וזה לא טוב.

היום ממרום גילי, אני לא יודעת באמת מה החלום שלי. כן אני רוצה עסק משלי כבר שנים אבל אין לי מושג באיזה תחום. אין לי מושג מה באמת מרגש אותי.

לפעמים אני מרגישה שאני לא ממש חיה את החיים שלי אלא במימד המקביל. נשמע מוזר...לא?

התחלתי היום עבודה חדשה. מקווה שיהיה לי שם טוב.

לילה טוב

 

נכתב על ידי BBW , 10/11/2011 22:44  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





51,228
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBBW אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BBW ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)