לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

untitled


No matter what we breed, we still are made of greed

Avatarכינוי:  שקוּפה

בת: 28

Skype:  [email protected] 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2019    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2019

לנצח


אמרתי ״כן!״


אני לא מעכלת 


אהבת חיי, 8 שנים של זוגיות עם עליות ומורדות ושלל משברים 


החבר הכי טוב שלי, זה שכבר בגיל 3 נתן לי נשיקה על השפתיים, 


זה שהיה שם בכל פעם שמישהו פגע בי ושבר לי את הלב 


זה שגרם לי להבין שהוא, שהיה שם כל החיים שלי, הוא הדבר האמיתי 


הוא הרים אותי ברגעים שהתפרקתי, הוא גרם לי להתגבר על כל כך הרבה חרא בחיים שלי 


הוא לא עזב כשהיה קשה, והוא בחיים לא לקח אותי כמובן מאליו 


 


אני אוהבת להיכנס לבלוג הזה מדי פעם ולרפרף בו, בפוסטים שונים מתקופות שונות 


גם הוא אוהב להיכנס ולקרוא, כי הוא תמיד שם, גם כשהוא לא היה שם


 


 


אהוב שלי,


לפעם הבאה שתתקוף אותנו הנוסטלגיה ונרצה קצת להיזכר- 



אני אוהבת אותך, אוהבת כל כך שאני לא יכולה להסביר במילים 


תודה שלימדת אותי מה זאת אהבה, שלימדת אותי לאהוב גם את עצמי 


תדע שלפעמים אני לא מרגישה ראויה לך


אבל אני מבטיחה לך שמעכשיו זה אני ואתה, בכל מצב, ובחיים לא ארים ידיים 


אוהבת אותך עד אין קץ 


לנצח ♥


 


 

נכתב על ידי שקוּפה , 7/4/2019 20:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





13,285
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשקוּפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שקוּפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)