לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מפלצת בנחמדות


" כולם גאונים. אבל אם תשפוט דג לפי היכולת שלו לטפס על עץ, הוא יחיה את כל החיים שלו במחשבה שהוא טיפש" - אלברט איינשטיין.

Avatarכינוי:  מפלצת בנחמדות

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2014

רגעים


היום מישהו אמר לי
את יודעת שאת חשובה לי? כאילו, אם תקבלי מכה אני אהיה עצוב
אז עכשיו אני שמחה

נכתב על ידי מפלצת בנחמדות , 9/10/2014 02:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עייפות


עייפה ממך, וממני וממך ובעיקר ממני.

אבל תכלס בעיקר ממך

אני עייפה מאוכל, ואו כמה שאני עייפה מאוכל. אני עייפה ממתמטיקה

כןכן

ממתמטיקה אני הכי עייפה

גם ממך

בעיקר ממך

הבטן שלי ענקית

והרגליים גם

והעייפות שלי גם ענקית

העייפות שלי ממך

נכתב על ידי מפלצת בנחמדות , 4/10/2014 22:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , המתמודדים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למפלצת בנחמדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מפלצת בנחמדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)