לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

As You Wish


פינה שקטה לכתוב את עצמי, או יותר נכון, את הצדדים שלי שאני לא כותב במקומות אחרים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2019

מה אני רוצה


אני רוצה את הגוף שלך


אני רוצה את הרטיבות שלך


אני רוצה את הגניחות והאנחות שלך


אני רוצה את הצעקות שלך


אני רוצה את הדמעות שלך


אני רוצה את הראש שלך



ואת, מה את רוצה?

נכתב על ידי , 4/3/2019 10:47  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: זכר

Google: 




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , סקס ויצרים , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWestley אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Westley ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)