לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 24

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2022    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

8/2022

שהכל יסתדדר כבר


אני מחכה שזה יעבור, אני מחכה שמשהו ישתנה. אני רוצה קצת שהכל יזוז. אתמול יויו החזיר ליהודעה ועכשיו אני קצת יותר בסדר כשאני יודעת שהוא חיי ובריא אבל קצת מבאס אותי שהוא לא רוצה איתי קשר אבל אני גם לא יכולה לשכנע אותו. אני צריכה לתת לזמן לעשות את שלו. אני רק מקווה ששהוא יהיה בסדר. אני כל כך מעריכה את דרו על הכל כי הוא היה לצידי לאורך כל הזמן והדרך ואני באמת אוהבת אותו למרות כל הסיטואציה שקיימת עכשיו שאני קצת מוזרה ואני מאמינה ויודעת שהוא מרגיש את זה. אני רוצה קצת לחזור ללימודים כדי לא להיות משועבדת לעבודה. אני שמחה שזה הכל מסתדר שאני אעבוד ואלמד בו זמנית ואני מקווה באמת להצליח לעמוד בציפיות של העבודה ואני מקווה גם שלא יהיה לי איזשהו משהו לא במקום. אני באמת רוצה שיאהבו אותי בעבודה. 

אוף יאללה שאני אהיה בסדר והכל יסתדר כבר

נכתב על ידי לילי בלו , 23/8/2022 14:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חבר טוב ואמת אמן.


אני יודעת שאני צריכה עזרה. אני מרגישה גם שהכל קורס. אני מרגישה שאני צריכה עזרה מקצועית אבל גם אין לי כוח באמת לחפש. אני רוצה לבלות עם החבר הטוב שלי אבל הוא כבר לא לצידי. הוא לא מת אבל הוא לא רוצה להיות לצידי. אני מרגישה לפעמים שאולי זו אשמתי אבל בבקשה אלוהים: אני צריכה חבר נפש. אני צריכה מישהו שידבר איתי בצורה חברית, שיבלה איתי בצורה חברית.  אני זקוקה לחבר נפש ממין זכר שיקשיב לצרותיי, שאהיה לו לאוזן קשבת ובעיקר חבר שלא יזנח, שלא יברח. בבקשה שמצא אחד כזה או תעשה שמי שהיה לצידי עד לא מזמן ויתפקח. 
נכתב על ידי לילי בלו , 9/8/2022 14:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,077
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)