לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 24

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2022    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

7/2022

אוף


אני רוצה שהאדמה תבלע אותי. אני רוצה להעלם. אני עצובה, אפילו מאוד. אני ויויו קצת חזרנו לקשר. עכשיו אנחנו לא מדברים כלכך כי הוא לא רוצה וזה כואב לי. זה שורף לי בנשמה. אני כל כך רוצה לראות אותו ולנשום אותו ופתאום הוא נעלם. אני גם לא יוצאת קולית מולו כי אין מה לעשות ברגע האמת התפרקתי. אני רוצה לדבר איתו ולראות אותו פעם בשבוע כי באופן קצת אנוכי אני פשוט רוצה שיהיו איתי ויתנו לי להאחז במשהו שקצת מרגש אותי וקצת נותן לי תחושה של את בסדר ואת סתם עושה דרמה כי את אחלה, ואז יקח ביס מהאוכל כאילו זה הדבר הכי לגיטימי וקזואל. הרבה זמן לא חשבתי עליו ולא היינו בקשר אבל הוא כן היה אהבה ראשונה ופשוט נותן אישזהי תחושת ביטחון וכן אין מה לעשות לנצח הוא יתן לי תחושה טובה, אבל ממש לא זוגיות איתו. האמת שאני ודרו בדרך לחזור להיות יחד וזה כן משהו שעושה לי נעים בלב. אני יודעת שדרו ואני כנראה נמשיך לעוד שנים אבל עכשיו זה זמן קריטי לא לפגוע הו ואולי המרחק מיויו יעשה לנו ולזוגיות שלנו טוב במיוחד שכיויו בכלל מתרחק ממני אבל... אני לא אשקר שפשוט קשה לי בלעדיו.
נכתב על ידי לילי בלו , 27/7/2022 20:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,077
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)