לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Bullshit



Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2019


יום השואה אה

בשבילי

כל יום הוא שואה מחדש

אמא

תכוויני אותי

לאן את רוצה שאלך

תני לי סימן

שאת מתגאה

אפילו קצת

בכל צעד קטן שלי

בין אם הוא מטופש ובין אם לא

אני באמת מנסה

להיות חזקה

אני משדרת עסקים כרגיל

אבל אני

כבר לא יודעת מי אני בלעדייך

נכתב על ידי , 2/5/2019 19:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDreamerr אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dreamerr ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)