לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  ללא פואנטה

בת: 11





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2022

LONG TIME NO SEE


אני בשוק שהצלחתי להתחבר

אני לא יודעת מה לכתוב, אני לא יודעת מתי אצליח עוד פעם להתחבר..
פשוט אספר שאני עייפה, נפשית ופיזית. תוצאות של תקופת מבחנים שמסרבת להיגמר. הרבה עבודות והרבה מבחנים
ואני על קוצים, רק מתה לסיים את השנה הזו. 
אספר שאני בסוף השנה השנייה שלי, נשארה לי בעיקרון שנה אחרונה לתואר. 
אבל, נרשמתי למסלול ישיר לתואר שני, לכן שנה הבאה אני עתידה להתחיל במקביל לתואר הראשון, את לימודי התואר השני.

אם הייתם אומרים לילדה שכתבה פה בגיל 14 שהיא הולכת להיות אקדמאית, שהיא הולכת להוציא לא רק תואר ראשון אלא גם שני (מקווה) היא הייתה מתפוצצת מצחוק.

אני גאה בעצמי, לא על הציונים (זה רק מספרים), על הדרך, על ההתבגרות, על זה שאני נלחמת לגדול ולהצליח. 

מקווה שגם אתם ואתן בטוב,
נדבר ♥
נכתב על ידי ללא פואנטה , 28/6/2022 14:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,075
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לללא פואנטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ללא פואנטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)