לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


Avatarכינוי:  .May.

בת: 28

MSN: 



מצב רוח כרגע:


קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2020    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2020

מסירה חלודה


דיברתי עם מישהי מיוטיוב ישראל וזה הזכיר לי קצת את התקופה של ישרא, התגעגעתי להרגשה של לכתוב את כל מה שעובר לי בראש, היום אני לא בטוחה שאני זוכרת איך לכתוב את עצמי בכלל.

 

עדכון כללי לאללה על עצמי שאני כנראה אקרא עוד איזה שנתיים-סיימתי את הלימודים די מזמן, אני מעצבת וזה נחמד לי. זה מאוד אני לבחור מקצוע שהביקורת העצמית בו היא בלתי נגמרת, אבל כשיוצא לי משהו ממש טוב אני מרוצה, אז בסדר.

_

 

עברתי אתמול טסט (ראשון!) באיחור של 8 שנים, כשאנשים שומעים שרק עכשיו הוצאתי רישיון הם מרימים גבה אבל למזלי התירוץ של "אבא שלי נהרג בתאונת דרכים" גורם לכל הגבות לחזור למקום מאוד מהר. חוץ מזה-טסט ראשון זה כיףקול

_

 

חגגתי 3 שנות רווקות החודש, ניסיתי להוריד טינדר וקיופיד למיניהם ואני סובלת מכל רגע שם אז כל פעם מוחקת את האפליקציות האלה אחרי יומיים. מצד אחד בא לי מישהו-מיציתי את הלבד, אבל מצד שני נהיה לי נוח ככה, אני מכירה את עצמי הכי טוב ואף אחד לא מרים לי את המושב של האסלה או מתבאס כשאני במחזור. Lovely.

_

 

המתנה שלי לעצמי ליום הולדת 25 היתה תוכי. אחרי שלושה חודשים גילינו שז'אן פול גוטיה, התוכי היפה והטרול שלי הוא בכלל נקבה ואני לא מצליחה לדמיין את החיים שלי בלי התינוקת הצווחנית הזאת שמעירה אותי כל בוקר ב6 ורבע ונותת חזקים באופן מפתיע (שוקלת 64 גרם אבל המקור שלה חזק בצורה שקשה לי להסביר)

 

פעם הייתי טובה יותר בלכתוב בצורה רציפה, אפילו לא בטוחה איך לסיים כאן. כנראה אחזור לסיבוב פה ב2021

מאי

נכתב על ידי .May. , 23/12/2020 21:09  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבוחן העליון ב-31/12/2022 18:34
 





150,215
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , האופטימיים , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.May. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .May. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)