לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Life mess


מספרת לכם את סיפור חיי ומצפה לתגובות..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2013

בקיצור..


לא כתבתי פה המון זמן כי החיים שלי הישתנו הכרתי מישהי[עדן], אחות של ידיד גיי שלי , ונהינו ביחד.

זה לא היה קשר רציני אבל היתנהגנו כמו נשואות, כול היום טלפונים, נכנסתי לחבר'ה שלה ולמדתי להכיר אותה ואפילו הישתנתי.

היא חייה ברמה גבוה יש לה אוטו שלה והיא אוכלת במסעדות נוסעת למסיבות אבל עובדת קשה.

היא ערסית כזאות ואני לא אוהבת ערסיות אבל איתה נהנתי. היא בנאדם חכם למרות שזה לא ניראה ככה. 

ידיד גיי שלה הוא דיג'י מפורסם ויצאנו איתו והכרתי אותו, ולאחר כמה חודשים הוא ביקש ממני להיות המאמנת האישית שלו.

וככה ניהיה לי עבודה מסודרת עם הרבה כסף וגם אני ניכנסתי לרמת חיים גבוה.

אחות של הדיג'י גם לסבית ובמשך כול התקופה הזו היא התחילה איתי. יום אחד היא סיפרה לי שעדן בגדה בכול מי שהיא היתה איתה עד עכשיו.

כעסתי עלייה ניתקנו קשר והקשר חזר, אבל אני כבר לא לקחתי אותה ברצינות. אני והדיג'י נהינו חברים טובים דיברתי איתו על הכול והוא איתי.

הוא אמר לי:"לכי בזמן שאת עם עדן ותימצאי לך מישהי שבאמת מגיעה לך." ואני עשיתי מה שהוא אמר ומצאתי מישהי ושמה מעיין, אני ומעיין ביחד עכשיו בקשר רציני וטוב. כרגע חיי טובים ואם היה לי זמן הייתי יושבת וחופרת על הכול לעומק ומספרת קצת יותר בהרחבה, אבל אין לי...  

נכתב על ידי Life mess , 18/5/2013 02:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





289
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , גאווה , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLife mess אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Life mess ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)