לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הארה מהמגירה


כותב למגירה מגיל 10 בערך, הגיע הזמן לשתף. במה לשתף אתם שואלים ? בשירים מכל הסוגים והמינים: שירי מחאה, שירי אהבה, שירי פילוסופיה ותהיה ושירי חשיפה אישיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

אופטי(סי)מי


למה אלוהים לא נתת לי ת'כח

לשנות את החיים ולעשות שיהיה נוח

די, אנ'לא יכול יותר

מתפוצץ לי כבר המח

מלצרוח ולנבוח

על כל עובר ושב

לא יכול יותר להתכחש למצב

מתנוון - לי המח

מתנוונים גם השרירים

אולי כבר תגמור עם מעשיך הרעים

למה לא רק טוב

רוצה רק לאהוב

תן לי את הכח 

להזיז את העולם

שהטוב יהיה עוד פה

אבל את הרע אשלח לשם

נכתב על ידי , 8/2/2013 12:06   בקטגוריות מחאה, פילוסופיה, אופטימי, פסימי, ביקורת, סיפרותי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נאמן לעצמך


זה מזמן 

שהזמן אוזל

לכולנו חולף

כשהגיל מתעגל

זה תוקף

אתה מתבלבל

חום עוטף

אתה מתכרבל

מתלטף עם...

אתה מקבל את...

עצמך

הינך כשם שהינך

היה אתה

אל תירא

הרוח נושבת בגבך

נכתב על ידי , 8/2/2013 12:05   בקטגוריות פילוסופיה, אופטימי, סיפרותי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מכור להתמכרות


מקל סרטן שבידי

מה היא לי ממך תועלתי

מדוע אליך מכור אני

מה מצאה בך נפשי

 

הלוואי יבוא היום ממך אשתחרר

סיגריה מטונפת - בגללך גופי מתפורר

רוצה שוב להריח, לטעום ולנשום

רוצה להפסיק להסתכל על ראשך האדום

 

יגיע היום בו אכבה את הסיגריה הסופית

אזרוק לפח גם אותך - מצית

ואולי אז סופסוף כשבמראה אביט

אוכל לראות ולהרגיש קצת תמצית

של כח רצון וחיים בלי מדון

עם עצמי על מדוע פוגע בי אני

נכתב על ידי , 8/2/2013 12:03   בקטגוריות פילוסופיה, אופטימי, ביקורת, סיפרותי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 39

Skype:  niv_dana 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , פילוסופיית חיים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לניבוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ניבוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)