לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my cover story




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2013

מקלט של שקט ?


בזמן נדודי השינה שלי תהיתי לעצמי , האם אני באמת מאוהבת בך ?

האם את הרגל ? או שאת פשוט נוחה לי .... ?

עצמתי עיניים ודמיינתי לעצמי שאת מנשקת את גבה של מישהי אחרת, ושאת מחייכת כי היא זו שגרמה לך לחייך.

התמלאתי פחד לרגע מחשש שזוהי המציאות ונשבעתי שאם הבחורה הזאת תיפול לי לידיים - אני ארצח אותה.

נראה לך שעניתי לעצמי ?

נכתב על ידי Baby john , 4/3/2013 01:20  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




נמאס לי להרגיש את האופציה ב׳ הזאת ולאכול את הלב עם עצמי. היא הלכה היום בבוקר לעבודה - חזרה וישנה בצהריים. לא היה לנו זמן לדבר אפילו.. יצאה שוב וחזרה .. דיברה איתי על העבודה שלה שאני יעביר לה את הזמן עד שהמים בדוד יתחממו , יצאה מהמקלחת ואז שאלתי אותה לגביי העתיד שלנו .. היא מתכננת ללמוד 3 שנים .. מה קורה איתי ? היא השתיקה אותי ונרדמה. למרות שעשיתי לה פרצופים היא התעלמה ונרדמה בעודה מחבקת אותי. אני תלויה באוויר כמו מטומטמת. העיקר היא מזיינת לי תשכל שהיא תשתנה ושמגיע לי משהו יותר טוב. תמיד כשאני שואלת שאלה היא חותכת לי בפרצוף ונרדמת. כנראה שאני משעממת אותה .. כי את השרלוע שלה שהיא עדיין מזיזה לה היא לא הייתה מפקירה ככה. חבל. חבל שנתתי לה את המקום הענקי בחיים שלי. שתלך לשרלוע ההיא. שתשב איתה עד הבוקר ותצחק .. עוד אחד מהרגעים שאני בחיים לא ישכח את הטעם שלהם.. כמו סתומה אני נר לרגליה .. קונה לה מביאה לה חושבת עליה .. היא נצלנית. ואני לא מבינה מה היא עדיין עושה במיטה שלי.
נכתב על ידי Baby john , 2/3/2013 02:41  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דיאטה ?? דיאטה !


אוקיי , אחרי שהשמנתי 41 קילו במהלך השנתיים האחרונות ועם ניסיונות וכשלו ות של אינספור דיאטות שלא הצלחתי להחזיק את עצמי מהפיתוי , אני פותחת בדיאטה לחזור למשקל הקודם שלי ! כשאני מנסה לעכל את העובדה ששקלתי 60 קילו והיום אני 101 , אני מזדעזעת . הגעתי לשלב של 3 ספרות כבר ! אני יתחיל ואני יתמיד ונראה תוצאות ... הבהרה חדה בנושא ! אני לא מתכוונת בשום שלב להגיע למצב של בולמיה / אנורקסיה ! אעדיף להישאר במשקלי השמן מאשר לפגוע בבריאות שלי ( לא שכרגע המשקל לא פוגע , כן ?) אשאר שבעה ואתעד הכל ! אז , בהצלחה לי (:
נכתב על ידי Baby john , 1/3/2013 20:12  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Baby john

בת: 31




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , גאווה , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBaby john אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Baby john ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)