לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Union with the Sky


הפסיכולוגיה לא תוכל לעולם לגלות את האמת בדבר השיגעון, כי השיגעון הוא אשר מחזיק באמת הפסיכולוגית.

כינוי:  Gaea.

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2018

התעדכנות


כשבכל זמן נתון יש מטרה מסוימת שהשגתה נתפשת בעיניי כנקודת המפנה של הבריאות הנפשית שלי, אך בכל פעם שאני משיגה מטרה נוספת, אני נהיית פחות ופחות מרוצה, קול באחורי הראש שואל אותי האם אני משקרת לעצמי. מה המטרה בקיום אם הוא מירוץ משוכות בלי קו סיום?
נכתב על ידי Gaea. , 19/6/2018 14:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , החיים מעבר לים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGaea. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Gaea. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)