לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אולי הפעם אני כן


האדם נולד כאובייקט, מת כאובייקט, אבל ביכולתו לחיות כסובייקט, כיוצר ומחדש, המטביע על חייו את חותמו האינדיבידואלי

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

Google: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2015

רשימה


אני רק שורה ברשימה ארוכה של שמות;

עשרות על גבי עשרות,

ערימות

של בנות.

אולי בקצה הרשימה

השם שלי מודגש,

אין ממש סיבה

(חוץ מזה שאהבת את המציצות שלי ממש ) 

 

אבל אל לי להרגיש רע,

כבר התרגלתי 

לככב כשם שממלא עוד שורה. 

נכתב על ידי , 27/4/2015 17:43  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בשביל מה כל זה?


מאז צוק איתן הילד לא ישן.

משתכר ומוצא את עצמו מדבר על הפחד למות. לא רוצה להשאר בגדוד, אבל קיבל מצטיין גדודי לפניי יומיים, ואיזה חובש יציל את החברים שלו במידת הצורך אם לר החובש המצטיין?

הוא שונא את כולם, הערבין, היהודים, החמאס, החיזבאללה, ביבי ומרצ.

את מי הוא יכול לאהוב כשהוא רק מפחד על חיים?

במבט תאחור, בחיים הוא לא היה הולך לקרבי. אף פעם. אבל עכשיו הוא כבר פה, ואין מצב הוא מפקיר את חברים שלו לבד.

בכל שלב אמא שלו בוכה. עכשיו נרגעה קצת, יכולה לישון בשקט, כי היא לא יודעת שהילד שלה לא יכול.

הילד שלה נשרט.

 

זה לא שווה את זה.

נכתב על ידי , 3/4/2015 02:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMorganna אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Morganna ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)