לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פריקה, חשכה, אובדן חושים מטורף, חוסר צדק ביקום, בעולם, באזור, ובכללי. זאת אני, נעים להכיר... או שלא?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2018

חזרנו לימים של פעם


וואי, מלא זמן רציתי לכתוב פה

עברה עליי תקופה ככ מוזרה לאחרונה והייתי צריכה את המקום הזה לפרוק ממש

אני לא אספר יותר מידיי כי אני גם ככה מסובכת ממש, וחוץ מזה שעל הזין, גם ככה אף אחד כבר לא עוקב פה ממזמן

תכלס, זה נטו בשביל עצמי

 

אני ככ מקווה שעשיתי את הבחירה הנכונה.

הלכתי על הדרך הבטוחה למרות שהייתי שניה מלפוצץ את הכל, ואני ממש מקווה שזאת לא הייתה טעות

באמת... הכמה חודשים האחרונים היו פשוט מערבולת רגשית ככ גדולה, ובכל המובנים

משפחה, חברות, צבא, זוגיות... בוא נגיד שכלום לא היה יציב בחיים שלי

ולאט לאט אני מתחילה לאפס את זה

 

אני אוספת חברות טובות, ממש בפינצטה, חוזרת לקשרים ישנים עם מי שאהבתי, ומרחיקה אנשים רעילים מהחיים שלי, כאלה שמעולם לא עשו לי טוב

זה תקף גם למשפחה, לצערי

אבל אני מניחה שזה לטובה בסופו של דבר

הרבה יותר רגוע לי בלב כשזה ככה, הרבה פחות מתח נפשי.

 

התחלתי להנות משני התפקידים שלי בצבא, ולא רק להתבכיין על הג'וב כל הזמן

יש בזה גם יתרונות אני מניחה, והמפקדת החדשה שלי דיי נסיכה, וגם האנשים ביחידה התחלפו, האווירה קצת יותר טובה כרגע

 

וזוגיות? אוף

באמת מקווה שבחרתי נכון

אני לא רוצה לחיות בגיל 40 כשאני חצי מזה

אבל לזרוק הכל לפח זה גם מטומטם, והכל בגלל תקופה קצרה במושגי זמן של הזוגיות שלנו

 

המצבי רוח שלי קצת קיצוניים לאחרונה

אני יכולה לקום לבוקר ממש שבוז

ואז פתאום התקף אושר לא ברור ואפס אנד דאונס כאלה כל הזמן

 

אבל בסך הכל אני מקווה שאני לקראת תקופה רגועה יותר בחיים שלי

עשיתי צעדים לא פשוטים בכל מישור בחיים, ואני מתחילה לאט לאט לראות את הפירות, באופק לפחות

 

 

ובעקבות הניסיון שלי לאופטימיות, אני אזרום על הצעה של הבת זוג שלי ואתחיל במין רשימה כזאת

דברים שגורמים לי לאושר:

היא, כמובן

אחי הקטן והחיוכון המתוק שלו

קפה ועיתון של בוקר במשרד של חברה

שחנשים של לילה באוגדה

שירים חדשים שעושים לי טוב באוזן, בעיקר עלמה, היא מהממת

מיקה! כותבת לי תמחשבות

לרקוד לבד בחדר וליפסינג לשירים מוגזמים

הציפורניים שלי שמהממות לאחרונה

אנשים בצבא באופן כללי, רובם לפחות

העבודה שלי!

יובלי שבטוח נהיה חברות גם עוד שלושים שנה

 

וואי, אם כבר כתבתי עליה

היא באמת אחד האנשים היותר חשובים לי בעולם הזה

אני לא חושבת שיש הרבה אנשים שקרובים אליי ככה, ושאני יכולה לדעת במאה אחוז ששום דבר אצלם לא נעשה מאינטרס כלשהו

אני לא יכולה להסביר את הקשר בינינו, זה כנראה בגלל שאנחנו מכירות ככ הרבה זמן ובגלל העבר שלנו, אבל היא באמת מכירה אותי ככ טוב שהיא מסוגלת פשוט לקרוא אותי עוד לפני שבכלל הבנתי מה אני חושבת

 

נוט טו סלף- לא לאבד איתה קשר אף פעם.

אני לרוב דיי גרועה בלשמור על קשר עם אנשים, אבל היא באמת עושה לי טוב, וזה חשוב בתקופה המפגרת הזאת

 

נהייתי עייפה מידיי, אני חושבת שאקרא קצת בשביל לסדר תראש סופית ואז אישן סופסוף

 

לילה טוב לכל מי שהגיע לפה בטעות

שמרו על חיוך, הכל עובר בסוף (:

נכתב על ידי like that. , 30/6/2018 01:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  like that.

בת: 26




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , גאווה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlike that. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על like that. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)