לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הערכה, לא פופולאריות.


הבלוג הזה עוסק פחות או יותר בי ובדיכאונות שלי. או יותר נכון, בדיכאון היחיד: ציור.

כינוי:  כן, כן אני כן.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013


אני שונאת "draw my life." של אנשים.
כי לכל היוטיוברים המדהימים האלה, יש את החיים הנחמדים, וכל מה שהם עושים פתאום מצליח לאחר ילדות לא טובה, בלשון המעטה.
אבל הם מתפרסמים להם והופכים למוצלחים, וכל השורות הצ'יזיות האלה של ה"תעקבו אחרי חלומותיכם".

ועכשיו גם חברה רוצה להיות יוטיוברית. והיא לא מקשיבה לי ולא מבינה שיש כל כך הרבה סיכויים שהיא לא תצליח.

 

הבנתי שאסור לתלות תקוות בשום דבר, כי כשאתה תולה תקוות הן נופלות לרצפה ומתנפצות.

 

ועכשיו, שיר לסיום.

די סיכום על איך שאני חושבת, אני בטוחה שמחר יהיה הרבה יותר טוב.

"כשאהיה רזה יותר", "כשאהיה מצחיקה יותר", "כשאהיה מוכשרת יותר".

 

 

ועכשיו, התקדמות לסיום:

 

 

 


 

 

נכתב על ידי כן, כן אני כן. , 30/4/2013 18:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כבר לא באמת אכפת לי


אז סגרתי את הדוויאנטארט, וציירתי לעצמי.
וירדתי קילו, וחפרתי על סכיזופרניה פרנואידית, ולריספרדל יש תופעות לוואי ממש לא נחמדות, וספר הDSM נמצא בבית שלי אז טוב לי.

אני אוהבת ללמוד על הפרעות נפשיות. זה מעניין אותי, אני חושבת שאהיה פסיכיאטרית.

אם אצלי תתאבחן מחלה נפשית כלשהי, אני די בטוחה שזאת תהיה הפרעה דו-קוטבית, כי דכאונות הציור המוזרים והמצב-רוח השמח מאוד שיש לי ביום יום מתחלפים אחד לשני די מהר.

וזה מעצבן.

 

בהתחלה בכלל רציתי לדבר בפוסט הזה על שלא ממש אכפת לי יותר אם אין לי קהל, כי לי טוב לצייר לעצמי, למרות שאני כן רוצה שאנשים יראו את הציורים שלי.

כי אני אוהבת תמיכה. מי שרוצה לקרוא לזה תשומת לב- בבקשה. תהנו.

 

כרגע אני קצת במצב כזה של דיכאון זמני, אני אוהבת לשבת לי בחדר כשהטריסים סגורים, המחשב מרעיש ואציו הורג אנשים מנסיכות בורגיה במסך שלי, כי Assassin's creed זה כיף.

 

ולא, בבקשה, אל תכנסו בי ב"את לא יודעת מה זה דיכאון", כי נכון, אני לא יודעת, יש לי אחלה חיים, בלה בלה, כרגע אני מדוכאת כי לא יודעת מה.

מצטערת אם סתרתי את עצמי, כבר אין לי ממש מושג.




......
עריכה


אה כן,
קחו התחלה של ציור:

 




נכתב על ידי כן, כן אני כן. , 26/4/2013 21:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נמאס לי מזה


נמאס לי מחוסר ההערכה שאני מקבלת כלפי הציורים שלי
נמאס לי מהחרא הזה ומכל מה שהקהילה הכל כך פתוחה ושמחה וצבועה (בירוק) הזאת מייצגת

אתר מחורבן

לאף אחד לא באמת אכפת

אני צריכה למכור את הנשמה לפונים העלובים בשביל להצליח

לא רוצה

זה עלוב

הכל עלוב

אני עובדת שעות בשביל משהו שלא מצליח ולאף אחד לא באמת אכפת ממנו.

אני כזאת גרועה בציור? הציורים שלי כאלה עלובים שלא מגיעה לי אפילו יריקה?

למי אכפת

לאף אחד

אני רוצה להמחק מאתר הדפוק

אבל אין לי אומץ.

נמאס לי

אני שונאת את החרא הזה

אני שונאת את זה

שונאת להשקיע

לא רוצה יותר

כן אני כן

אני כן צעירה מידי בשביל להיות מוערכת

נכתב על ידי כן, כן אני כן. , 4/4/2013 19:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





193
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עד גיל 14 , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכן, כן אני כן. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כן, כן אני כן. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)