לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


Desires become real things

Avatarכינוי:  ?Who





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2015

נשימה,עוד אחת מהירה


 

נוגעת ,מלטפת,שורטת

מביטה בעניו בחיוך שובב,מצהירה שהוא רק שלי

הוא נוגע,מנשק,נמוך יותר ונמוך יותר

מרטיב אותי 

גורם לי להאינק בשקט לעצום את העניים ולהתרכז רק לרגע באותו הרגע.

הוא מתנשף באוזני,לוחש משהו מתוק

ואנחנו עוברים לשולחן,והוא נצמד אליי,הכי צמוד שאפשר,

כך שאני לא בטוחה איפה אני נגמרת ואיפה הוא מתחיל

והוא נכנס,נדחק בתוכי

עמוק יותר

חזק יותר

אני עפה,יחד איתו

אח...

אני אוהבת טקילה.

נכתב על ידי ?Who , 17/1/2015 17:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל?Who אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ?Who ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)