לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"יהיה מה שיהיה גילך, לא לחוש כי את אהובה משמעו לחוש כי את לא רצויה."

Avatarכינוי:  Sagittarius1

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2013


פתאום אני מבינה איזה בן אדם מזלזל אני..

אני כל כך שלמה עם עצמי אבל עכשיו חטפתי עוד כאפה.. תמיד חשבתי שאני בן אדם באמת טוב.. אבל במציאות, אני פשוט מגעילה

נכתב על ידי Sagittarius1 , 30/8/2013 16:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני מנסה לשנות דפוסי התנהגות..

חזרתי לחדר כושר, הפעם אחר עם חברות, כדי שיהיה לי קצת יותר דירבון. רציתי אתמול לצאת באמצע מהקיקבוקס כשהיה לי קשה, וחברה שלי אמרה לי "יאללה נו, תעשי עוד. לכי עוד 10 דקות."

זה עזר.

כל פעם כשאני מדוכאת אני מנסה לצאת קצת אפילו להתאמן בקטנה.. למצוא דרכים להוציא את עצמי מהבית

אני יכולה לטפל בעצמי. אני באמת יכולה.

נכתב על ידי Sagittarius1 , 29/8/2013 16:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




באמת הגעתי למצב שאני לא רוצה להוריד במשקל.

כאילו, ברור שאני כמו כל בחורה רוצה להיות בר רפאלי.. אבל אני מרגישה כאילו זה כל כך מיותר פתאום

נכתב על ידי Sagittarius1 , 23/8/2013 16:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSagittarius1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sagittarius1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)