לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המיץ של המיתוסים



כינוי:  כוכי

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2013

עדין משהו חסר


אני אוהבת שאתה קורא לי דובשנית שלי

ושאתה אומר לי שהיה לך סוף שבוע מושלם איתי

ושאתה מנשק אותי נשיקה ארוכה על הלחי

ושאתה מחבק אותי שאני בעבעודה 

ושאתה יושב איתי על סגריה אחרי עבודה ונותן לי לחפור לך כמה שאני רוצה לעבור

ושאתה מסתכל עליי בעיניים נוצצות

אני אוהבת את זה שאנחנו יוצאים אתה לוחש לי מה היית עושה לי אם הינו בבית

אני אוהבת את זה שאתה שואל אותי מה שלומי

ושאתה רוצה לראות אותי כל יום

כל כך אוהבת את זה

אבל עדין משהו חסר.

נכתב על ידי כוכי , 9/5/2013 21:28  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נשיות.


נשים מושכות אותי, נשים גורמות לי להרגיש אהבה, גורמות לי אושר.

 

חבל שאני מפחדת להגיד את זה בקול.

נכתב על ידי כוכי , 9/5/2013 01:55  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכוכי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כוכי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)