לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שלושתנו והעולם




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2013

פרק 2: נעומי.


"זה שהעיניים שלי פתוחות זה לא באמת אומר שאני רואה משהו חוץ מהמחשבות שלי, שעובדות הכי טוב כשהן סגורות,


ככה אני באמת רואה את עצמי. בעיניים סגורות. ולפעמים פשוט אין לי כוח לראות, אז אני פותחת את העיניים הכי חזק שאני יכולה, 


כי ככה צריך. כי אני לא יכולה לעצום אותן לנצח. וכי אני צריכה ללכת עוד מעט. כי ממא התקשרה, ומסרה ד"ש ובוקר טוב לכולם ואיזה משהו שרק היא מבינה.


היום היא נחמדה, כאילו הכל בסדר. שבעצם זה לא אמור. אני מעדיפה ככה, שיהיה. 


אני כל כך שונאת בוקר, והם כל כך יפים שניהם,ככה על הבוקר.  


יש אנשים שיוצא להם להיות יפים בכמה הרגעים הספורים האלו לפני שהם מקבלים את המבט הראשוני הזה ביום הראשון להמשך חייהם. 


ויש כאלה שכבר יודעים. לפני שהם פותחים את העיניים. ויש להם מבט והכל. "


 


 

נכתב על ידי A big EODE , 18/5/2013 15:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  A big EODE

בן: 28

תמונה




קוראים אותי
138
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לA big EODE אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על A big EODE ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)