לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


My Prerogative


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008


וואו...כמה זמן לא כתבתי...שניםם...אני חושב שזאת הייתה סוג של הדחקה,כמה זמן לא הרגשתי ת'אצבעות שלי מקישות על המקשים של האותיות...בטח אנשים כבר שחכו מהבלוג הזה,בטח איזה סוג של קטע של נערים בני 14 משו כזה...

אני רואה שפעם לא הייתי מאושרת לפי סוג הכתיבה שלי,אבל עבר לי,באמת שהיום זה הפעם הראשונה שאני מרגישה טוב,שמשהו גורם לי להרגיש טוב,לקום ולהגיד תודה,הרבה זמן שלא כתבתי אה,מוזר....

אבל היום,לא יודעת למה היום,הרגשתי את אותם ההרגשות שהייתי מרגישה פעם לא יודעת למה זה חזר לי,להרגיש ת'צמי הולכת בבית משפשפת ת'יד ומגרדת כיאלו משהו מציק לי ואני לא מבינה מה,אולי זה הקטע של קנאה.?לא יודעת אני מקווה שלא,אבל אני יודעת שזה יעבור,גאד כמה שזה מוזר,גם חוץ מזה להרגיש שוב ת'הרגשה הזאת שהייתי מרגישה פעם,יודעים...ההרגשה הזאת שאתה אומר לעצמך "אני רק רוצה ללכת לישון,להעביר ת'הרגשה המעיקה הזאת על הלב...זה יעזור...רק ללכת לישון ולקום בבוקר ולהביט בתיקרה...לקום ולהביט בתיקרה..."

אני מרגישה שאני מפספספת משו,שעשיתי אולי משהו שפיספסתי.לא יודעת איך להסביר את זה...

טוב אולי זה באמת יעבור מחר או משהו.

אני ילך למיטה...אולי לישון...אולי לראות טלוזייה...אולי סתם לשים ת'ראש על הכרית ולהתעלם מעצמי ומאחרים,אולי באמת אני צריכה קצת שקט על עצמי...

אולי באמת לישון.

נכתב על ידי , 4/7/2008 23:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 33

ICQ: 322258225 

תמונה




4,422
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^^Royalty Blood^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^^Royalty Blood^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)