לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמבטיית מחשבות



Avatarכינוי:  גורל.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2013

אז מי בא למצעד הסטרייטים???


בלי קשר למצעדים שהיו ונגמרו. קפץ לי הנושא. 


אין מצעד לסטרייטים. אין פורומי סטרייטים. גם אם אני לא חובבת שפיכת לב בפורומים,
(אבל משום מה בבלוג כן :S)
יש לי אפשרות להצטרף לקבוצות התמיכה האינטרנטיות הללו.
יש לי אפשרות ללכת למצעד ולהכריז בגאווה שאני נמשכת לגברים ולנשים כאחד
(או לבוא במסווה סטרייטית ולגלות לאנשים מועטים מי אני באמת)
יש לי אפשרות להכריז על השוני עם צמיד גאה שכרגע יושב במגירת הסודות שלי,
 עם תמונות ויומנים שלי מכיתה ח'.

אנשים רבים שואלים על המצעד
מה יש להם להתגאות כ"כ הרבה?!?!?!   


 


ועל זה, יש לי תשובה פשוטה. 
אם יש לך לימונים. תעשה לימונצ'לו.
פשוט מאד. מה לעשות? רוב האנשים (לפי איך שאני רואה) לא היו בהכרח רוצים 
להיוולד גבר בתוך אישה,
או שיעמוד להם במלתחות של הבנים,
או שהם לא יבינו למה לכולם יש רק סקס בראש ורק להם אין.  


להיות שונה זה חרא. 
אלא אם אתה בוחר שזה לא יהיה.
אפשר להיות גאים במה שיש.
אפשר לאהוב את השוני שבנו, ולשמוח שאנחנו לא כמו כולם.
האם זה קשה? בטח.
בדיוק מהסיבה הזו צריך פורומים.
בדיוק מהסיבה הזו צריך מצעד גאווה.
שאנשים שירגישו בושה עם מה שהם יגלו שיש עוד הרבה כמותם.
שיש עוד שונים ומשונים מהם. שיש אלפי גוונים בתוך הספקטרום המצומצם.
 


ולסטרייטים? 


להבין שיש שונה מהם.


שמותר להתגאות במי שאתה. בין אם זה במיינסטרים המיני או לא.


מג יקירתי? רצית לומר משהו?

צודקת. אבל פאק איט! זה הבלוג שלי D: 
לילה טוב כולם. 

נכתב על ידי גורל. , 19/8/2013 23:02  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ואז הוא אנס אותי.


בכיתה י'. 
התחלנו לצאת באמצע-תחילת כיתה ט', ונפרדנו באמצע י"ב. הוא נפרד ממני. כנראה כי אני עיוורת וטיפשה.
התמזמזנו בכיתה ריקה, הוא שלח והחדיר ידיים לחזייה והתחתונים, ואני הייתי ב on ו off בלתי פוסקים.
אני שונאת לעשות במקומות ציבוריים.
בסופו של דבר החלטתי שאני רוצה להפסיק.
הבהרתי זאת בצורה מאד ברורה.
והוא לא הפסיק.
לא בטוחה מה הוא עשה
ולא בטוחה כמה זמן זה לקח


אבל בסוף הוא הפסיק או שהצלחתי להשתחרר ממנו
וברחתי כמו משוגעת מהכיתה.
בשיעור שאחר כך הייתי זומבי.
כולם ישר ראו שמשהו קרה.
כשהלכתי לשירותים שיעזבו אותי לרגע, והסתכלתי במראה


ראיתי מבט מפוחד מוות ואטום שלא ראיתי על פניי אף פעם לפני כן ומאז.
פעלתי על טייס אוטומטי בכיתה.
בהפסקה הוא עמד מהוסס בפתח.
לא רציתי אותו קרוב אלי ולא רציתי להסתכל לו בעיניים.
החבר הכי טוב שלי, האדם שאהבתי עורר בי אז פחד.
הרגשתי לא בנוח כשהוא ישב לידי.
 הוא אמר "סליחה סליחה סליחה!" מבוהל כאילו הוא שפך עלי תה חם. 
היינו אחר כך שנתיים שלמות יחד.
והנושא לא עלה מאז.
כשדיברתי על זה שהוא ניצל אותי מינית,
התכוונתי לפעמים שהוא זיין אותי וכשרציתי להפסיק הוא לא עצר מייד,
כי הוא רצה להגיע לגמירה,
או שהוא שכב איתי כשהוא ידע מההתחלה שיפרד ממני ביום למחרת. יום אחרי יום ההולדת ה18 שלי.
אבל זה?


כאילו נמחק. הודחק יותר נכון.
"נזכרתי בזה" בשבועות האחרונים.
הכי מטריף אותי


איך הנושא לא עלה מאז?
איך זמן קצר אחר כך הוא התנהג כאילו כלום לא קרה?
ויותר גרוע


איך אני זרמתי עם זה?
חשבתי והתנהגתי כאילו זה כלום.

חשבתי ש
"אונס הוא רק כשיש חדירה. עם הזין, לא האצבעות."  
כשצחצחתי הערב שיניים נזכרתי במטושטש איך תקופה קצרה אחרי זה היה טיפה מרחק,
הרגשתי לא בנוח לידו בגלל מה שקרה.
אבל איך לעזזאל הנושא מאז לא עלה? 


 למה חוץ מה"סליחה סליחה סליחה!" הוא לא עשה עם זה כלום?


כאילו הוא פטור מכל אשמה!


זרמתי עם ההתנהגות שלו
אני מרגישה שהייתי קצת טיפשה.


אבל יש לי מסר ברור וחלק שאני רוצה שיגיע לכל העולם-


 


בנות. אונס זה אונס.
גם בלי חדירה מלאה,
גם אם מתנהגים כאילו כלום לא קרה,
וגם אם בן הזוג שלך עשה את זה.
 


 


(יש בי חלק שרוצה להתעמת איתו ולהטיח בו האשמות כמה הוא מטומטם שככה הוא עשה לי)

נכתב על ידי גורל. , 15/8/2013 00:06  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד שבועיים לתחילת השירות


בקרוב יוצאת מהבית. 
מפחדת? קצת.
מתרגשת? הרבה.
אבל ככה החיים

ואני אעביר את השלב הזה בצורה הטובה ביותר.
בקרוב יוצאת מהבית!!  

גורל. 

נכתב על ידי גורל. , 14/8/2013 20:32  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגורל. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גורל. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)