לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלבים יכולים לפסל בקקי


.Blow me like a wish flower

כינוי:  מונט

גיל: 28

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2018

אינסוף של כלום


החיים הם העמדת פנים

ששום דבר לא היה 

שאני לא זוכרת

סטטוס קוו נצחי 

שמעולם לא הכרנו

שאת לא יודעת את הסודות שלי

שלא סיפרתי לך מעולם

שלא הבכתי והשפלתי את עצמי בשוגג

שלא לקחתי סכין

שלא ברחתי גם היום ממי שאני

אני זקוקה לדף החדש הזה

להיעלם למקום אחר 

וכשאחזור כל מי שזוכר יעלם

אבל הם לעולם לא יעלמו

והם אף פעם לא ישכחו 

ולעולם לא אוכל להיות מישהי אחרת

 

הפרתי את ההבטחה שלי

והכי גרוע שלא אכפת לי יותר

כי איפה היא לאכוף את זה

איפה היא לומר שאכפת לה

ולא היה אכפת לה אלא מעצמה

מהמחשבה על מה שעשיתי

שהיה כל כך נורא כי היא נחלצה ממנו העור שינייה

כי היא עשתה אותו גם

כי גם היא לא יכולה לשכוח את מי שהיא הייתה

כי כל מי שיודע לעולם לא ישכח

כי הסכנה בליפול לתהום ממשית

כי כבר נפלנו שתינו

אני לא אוהבת אף אחד

אני רוצה שהוא ימות

אני מעמידה פנים שלא אכפת לי

שהכול השתנה שהכול בסדר

אבל אני רואה ששום דבר לא בסדר

אחרי שזיינתי מישהי 

ואני רואה אותה שוב באותו המקום

וההתעלמות אחת מהשנייה היא לא בגדר הרגיל

מלאה באשמה

בידיעה שזו אשמתי

שאני לא יודעת לתפקד במצבים שאחרים יקראו להם רגילים

שאני בריגרסיה אל מי שהייתי

אל אותה ילדה בת חמש

שאני לא מצליחה להפסיק להיות

והלוואי והיא תמות כבר

כי אין בה כלום

היא הייתה פחדנית

רצתה להיות נאהבת וקיבלה חרא

 

ואתה 

סמכתי עלייך שתהייה שם 

אמרת שתמיד תהייה שם

ולא נתת לי להיות שם בשבילך

וברור שכעסתי עלייך שהבכת אותי מול הבחורה שרציתי

זה היה משפיל

ואתה לא באמת מכיר אותי

ןאני לא באמת מכירה אותך

ואני כבר לא יודעת מה אני רוצה ממך

חשבת עליי כעל פרוייקט

דרך לתקן את הדברים שאתה עשית

ובסוף אני לבד 

מתגעגעת

אבל לא מבינה למה

אתה לא פה

ושומעים בקול שלך שלא אכפת לך

אז מה זה משנה

כל מי שהייה אכפת לו ממני רצה לזיין אותי בסוף

חוץ מההורים שלי והאחים שלי

אז לא פלא שאני לא סומכת על אף אחד

ןכבר לא מסוגלת לאהוב

וברור שכולם יעזבו

כי מי ישאר לחיות עם מישהי שאין לה לב יותר

שאין לה דרך לאהוב

שלא יכולה לגמור

שלא נותנת שיאהבו אותה

ששום דבר לא טוב לה

יש לי הכול ורע לי

זה מדהים איך זה אפשרי

כמה שאני מנסה להשתנות זה לא מצליח

בא לי שהכול יגמר

נמאס לי להילחם מול עצמי

 

נכתב על ידי מונט , 13/12/2018 23:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למונט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מונט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)