לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

you just stand still look pretty




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

יש לי כוח


יש לי כוח, אני אנרגיה, כל מה שאבקש יתגשם.

אני מסוגלת לזה, אני מאמינה, הכוח בידיים שלי.

לא סתם נחשפתי לזה, יש לזה מטרה והיא לגרום לי לממש את הכוח שלי.


אני באמת מסוגלת! אני מאמינה!

כל הכוח נמצא אצלי (ואצל עוד כמה אבל גם אצלי)

נכתב על ידי thinkcreate , 27/6/2013 09:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא גומרת.


אני לא מבינה מה לא בסדר בי, באמת לא מבינה.

זה לא שלא גמרתי בחיים, אני יודעת איך זה לגמור.. אבל אני לא מצליחה יותר!

מה אני עושה לא בסדר? או שבעצם.. זה הוא?

אוף.

נכתב על ידי thinkcreate , 25/6/2013 15:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום.


היום אני נוסעת אליו :) אחרי שלא נפגשנו שמונה ימים!!
אבל אין מה לעשות.. אנחנו גרים במרחק של שעה נסיעה:(
אני כל כך רוצה כבר להיות איתו!!
אנחנו עוד מעט שנה ביחד, ושכבנו, לפני חודש בערך (סוףסוף... חשבתי שבחיים אני לא אהיה מסוגלת לזה!)
אני מפחדת שיכאב לי היום שוב, זה כואב החרא הזה.

כן.. אז היום הולך לכאוב לי.

נכתב על ידי thinkcreate , 24/6/2013 15:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  thinkcreate

בת: 28

תמונה




קוראים אותי
94

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthinkcreate אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על thinkcreate ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)