לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

death and all his friends


הרבה יכול להשתנות מהרגע שאתה מתכנן משהו ועד שאתה מבצע אותו. אבל אולי מה שחשוב באמת זה שיש שינוי.

Avatarכינוי:  NonaLoveU

גיל: 26

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2016

כמה משפטים מהמוח.


כשאני שומעת סיפור עלייך זה מרגיש כאילו זה על דמות רחוקה.
כשאני עצובה בגללך זה מרגיש כאילו זה על אסון גדול שקרה במדינה זרה.
כשאני נזכרת בזיכרון מתוק של שתינו זה מרגיש כאילו זה על סצנה מסרט הוליוודי.
וכשאני נזכרת בכמה אהבתי אותך זה מרגיש כאילו זה על חברת ילדות שמזמן עזבה את הארץ ונהפכה למשהו גדול בעולם.

את הטרגדיה של החיים שלי, סוף טוב כבר לא יהיה לי.
כולם מתקדמים הלאה והנה אני כאן, מתאמצת נורא לא אבל בכורח כן.

אולי כמות העליות תלויה בכמות הירידות אבל משום מה- כמות הפעמים שאני מאבדת את עצמי לא תלויה בכמות הפעמים שאני מוצאת את עצמי.

את עשית את שלך בעולם הזה, ואני לא. אני אפילו לא התחלתי.
אבל איך אני יכולה כשבעצם אין מי שיראה לי?

 

ושוב פעם, כל זיכרון שלי ממך מרגיש כמו פרק במדריך לחיים מאושרים.
אף פעם לא אהבתי ספרי הדרכה. 

נכתב על ידי NonaLoveU , 4/5/2016 22:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNonaLoveU אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NonaLoveU ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)