לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I'm just being me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2014

רגשות מעורבים.



אני לא יודעת מה קורה לי.
רגע אחד אני מחייכת מכל העזרה והתרומות שנותנים לחיילים,
אבל לאחר רגע הבכי כבר מחניק לי את הגרון כשאני רואה תמונה של ילד בעזה מרוח בדם.
רגע אחד אני שמחה שנפטרו מעוד פעיל מהחמאס,
אבל רגע אחרי אני מנסה לעכל שהלכו כל החיים של עוד חייל ועוד משפחה.
רגע אחד אני נושמת לרווחה כשמיירטים עוד רקטה,
אבל מהר מאוד אני בקושי נושמת כשיש אזעקה בעיר שבה גרים החברים.
רגע אחד אני רגועה שבשומרון בו אני גרה אין אזעקות,
אבל רגע אחרי הכאב על מה שהחברות בדרום עוברות צורב.
Ynet וערוץ עשר הפכו להיות שגרת היום שלי.
עוד עדכון,
עוד יירוט מוצלח,
עוד נפילה בשטח פתוח,
עוד חייל הרוג,
עוד חייל פצוע שמפונה לסורוקה,
עוד רסיסים באמצע עיר,
עוד אזעקה באשכול,
עוד הצהרה של גנ"ץ בקרייה.
עוד ועוד ועוד.

די!
די לעזאזל כמה כבר אפשר, די..

 

נכתב על ידי , 30/7/2014 13:00   בקטגוריות שחרור קיטור, אקטואליה, מלחמה, מצוקה  
הקטע משוייך לנושא החם: חוזרים להילחם
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 26

Skype:  ashira.saidel 




קוראים אותי
23,674
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , המתמודדים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbeliever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Abeliever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)