לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I'm just being me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אני בוכה, שוב.



ולשמוע שיהיה בסדר ושהזמן עובר לא עוזר.

הצילו?..

מישהו שומע אותי?..

 

 

-

עריכה: 20:30

הצלחתי להסתיר הכל היום.

חייכתי כי אין ברירה

מבפנים רק צרחתי

כמה עוד אפשר?..

נכתב על ידי , 14/1/2015 20:29   בקטגוריות בכי, געגוע, זמן, כאב, לבד, לחץ, שחרור קיטור, מרחק, מצוקה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כבולה.



אני נעולה במקום שמרוקן אותי

במקום בו דואגים להשתיק אותי כל פעם מחדש

מקום בו מסרבים לקבל את הדעות שלי

מקום מתעלמים  מהרצונות והצרכים שלי

מקום בו אני לא יכולה להיות מי שאני

מקום שאני לא מקבלת ממנו לא חום ולא את האהבה שמגיעים לי.

 

'אשירה, תתנחמי בזה שרק עוד כמה חודשים את יוצאת משם'

'אשירה, תתנחמי בזה שכבר עברת יותר נורא וקשה מזה'

'אשירה, אל תשכחי שתמיד יש אנשים עם צרות גדולות יותר ושיצאת דיי בזול'.

 

אנשים, לא.

מה זה משנה אם זה חודש, יום, שעה או חצי שנה?

כל דקה כאן היא נצח.

כל רגע פה הוא מילניום.

עברתי נורא וקשה מזה? אז מה?

מה שהיה היה ועכשיו רע. עכשיו.

הדברים שקורים עכשיו עושים לי רע.

'צרת רבים חצי נחמה'? לא.

אז מה אם לאנשים יש בעיות יותר גדולות וקשות משלי?

אולי אני סתם מתלוננת כשאין לי זכות יחסית לאחרים?

אבל גם לי קשה.

גם עלי עוברים דברים, גם אני מתמודדת עם קשיים שלא הייתי מאחלת לאף אחד.

אין נחמה.

קשה.

'את אחראית לאיך שאת מרגישה. את יכולה לבחור איך להתמודד עם הקשיים'

לא תמיד אנחנו אחראיים לאיך שאנחנו מרגישים.

לא תמיד יש לנו את הזכות לבחור בכלל.

לא תמיד אנחנו יודעים איך להתמודד עם מה שהחיים זורקים לנו לידיים.

 

ריקנות.

זעם.

כאב.

תסכול.

בלבול.

כבר לא יודעת מה ואיך ולמה להרגיש.

נכתב על ידי , 22/12/2014 21:50   בקטגוריות תסכול, בית, לברוח, מצוקה, מלחמה, עתיד, קשיים, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חלומות.



לצאת מכאן.

אני חולמת על חופש

על מקום בו ארגיש שייכת תמיד

אני חולמת על שלווה.

על שקט נפשי שמגיע לי כלכך.

אני חולמת שיקשיבו לי באמת.

שייקחו את הזמן לשמוע מה שאני אומרת ולא להישאר אטומים.

אני חולמת להפסיק להרגיש רע בגללם,

להפסיק כל פעם מחדש לתת להם לשבור אותי.

אני חולמת שיפסיקו להכתיב ולהגדיר לי את החיים.

מה לאכול

מה ללבוש

איך להתנהג

מה לומר

מה לעשות

איך לחיות.

אני חולמת לברוח מכל הרע הזה שנמצא כאן.

לברוח מהם שחושבים שהם יודעים מה טוב בשבילי,

כשבעצם הם לא מכירים אפילו חלקיק ממי שאני.

אני חולמת שהם יפסיקו לחשוב שהם יודעים מה נכון ומה לא בשבילי.

אני חולמת כבר לעשות מה שאני רוצה,

בלי שיסתכלו עלי עקום

בלי שישפטו אותי

בלי שיגדירו אותי בלי להכיר אותי באמת.

 

אני חולמת כבר להגיע לשירות,

לדירה משלי,

לשקט משלי,

לחופש משלי.

רק עוד כמה חודשים אני יוצאת מכאן,

מהמקום שאמור להיות בית.

אבל הזמן לא עובר.

איך ממשיכים להחזיק כשהכל נוזל מבין האצבעות?..

נכתב על ידי , 20/11/2014 07:12   בקטגוריות חלומות, שחרור קיטור, נשימות, מצוקה, מלחמה, זמן, בית  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בת: 26

Skype:  ashira.saidel 




קוראים אותי
23,696
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , המתמודדים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbeliever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Abeliever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)