לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הפרעת אישיות גבולית


Never tell me who I am, when I never knew who I was.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2014

תגידי לי מה לעשות


אני באמת מבולבלת, מחפשת את התשובה לשאלה , להשאר או ללכת?

אבל אני מפחדת. כי אני מדמיינת את החיים שלי בלעדייך, וזה כלכך יכאב לקום בבוקר בידיעה שאת לא שלי. זה יכאב.

רק לחשוב עלייך יכאב , רק לחשוב על זה שתנהלי מתי שהוא חיים עם מישהו, כן, מישהו, אחר ולא איתי..

שיום אחד יהיה מישהו אחר שישב לידך במיטה ויחבק אותך, בדיוק כמו שאני עושה עכשיו.. 

אולי לפעמים אני שואלת את עצמי למה נכנסתי לזה מההתחלה.. אולי אם הייתי ממשיכה רק להיות חברה שלך, לא היה לי כלכך כואב עכשיו 

בסופו של דבר הייתי מחניקה את הרגשות , ואני כמעט בטוחה שלא הייתי נותנת לעצמי להתאהב בך ככה . כמו עכשיו, שאנחנו במערכת יחסים..

אבל את לא נמשכת לבנות, את לא נמשכת אליי.. וזה מטמטם אותי באמת, וששאלת אותי ביום שבת מה ההבדל בין מה שאנחנו עכשיו.. לבין סתם חברות טובות 

הרגשתי את הלב שלי קורס.. כי אני אוהבת אותך, אני מאוהבת בך .. ומצד שני אני צריכה אותך, את המגע שלך, להרגיש את האהבה שלנו בכלכך הרבה מובנים מעבר למה שעעשיו.. כי זה נכון

מה זה בעצם? חברות טובות שמתנשקות מידי פעם? אני כלכך רוצה יותר.. צריכה יותר.. ואת לא מסוגלת לתת לי.. אפילו לא ניסית

אני רוצה לאהוב אותך באמת.. אני רוצה להרגיש אותך אוהבת אותי.. מעבר למילים.. אבל זה פשוט לא קורה, ואני לא יודעת אם זה יקרה..

 

ואני לא מסוגלת לעזוב.. גם אם את אומרת שנשאר חברות לנצח.. אני בתוכי יודעת שמרוב אהבה שיש לי אלייך אני פשוט אצטרך ללכת לגמרי

כי אני מאוהבת בך.. והמחשבה של לא להיות איתך בתור בת זוג שלי.. כואבת לי.. אז אני אעדיף פשוט ללכת , מאשר להיות המכשול שלך, ושל עצמי מלעבור הלאה.. כי אני מכירה את עצמי, להשאר אני לא אוכל .. להיות סתם חברה בשבילך אני לא אוכל . לראות אותך בלי לנשק אותך.. זה לא אפשרי 

 

הלוואי והייתה לי את התשובה.. של מה לעשות

בינתיים אני פשוט בוכה ונחנקת עם עצמי.. מרוב זה שאני אוהבת אותך.

נכתב על ידי , 6/3/2014 00:58  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תגידי לי מה לעשות


אני באמת מבולבלת, מחפשת את התשובה לשאלה , להשאר או ללכת?

אבל אני מפחדת. כי אני מדמיינת את החיים שלי בלעדייך, וזה כלכך יכאב לקום בבוקר בידיעה שאת לא שלי. זה יכאב.

רק לחשוב עלייך יכאב , רק לחשוב על זה שתנהלי מתי שהוא חיים עם מישהו, כן, מישהו, אחר ולא איתי..

שיום אחד יהיה מישהו אחר שישב לידך במיטה ויחבק אותך, בדיוק כמו שאני עושה עכשיו.. 

אולי לפעמים אני שואלת את עצמי למה נכנסתי לזה מההתחלה.. אולי אם הייתי ממשיכה רק להיות חברה שלך, לא היה לי כלכך כואב עכשיו 

בסופו של דבר הייתי מחניקה את הרגשות , ואני כמעט בטוחה שלא הייתי נותנת לעצמי להתאהב בך ככה . כמו עכשיו, שאנחנו במערכת יחסים..

אבל את לא נמשכת לבנות, את לא נמשכת אליי.. וזה מטמטם אותי באמת, וששאלת אותי ביום שבת מה ההבדל בין מה שאנחנו עכשיו.. לבין סתם חברות טובות 

הרגשתי את הלב שלי קורס.. כי אני אוהבת אותך, אני מאוהבת בך .. ומצד שני אני צריכה אותך, את המגע שלך, להרגיש את האהבה שלנו בכלכך הרבה מובנים מעבר למה שעעשיו.. כי זה נכון

מה זה בעצם? חברות טובות שמתנשקות מידי פעם? אני כלכך רוצה יותר.. צריכה יותר.. ואת לא מסוגלת לתת לי.. אפילו לא ניסית

אני רוצה לאהוב אותך באמת.. אני רוצה להרגיש אותך אוהבת אותי.. מעבר למילים.. אבל זה פשוט לא קורה, ואני לא יודעת אם זה יקרה..

 

ואני לא מסוגלת לעזוב.. גם אם את אומרת שנשאר חברות לנצח.. אני בתוכי יודעת שמרוב אהבה שיש לי אלייך אני פשוט אצטרך ללכת לגמרי

כי אני מאוהבת בך.. והמחשבה של לא להיות איתך בתור בת זוג שלי.. כואבת לי.. אז אני אעדיף פשוט ללכת , מאשר להיות המכשול שלך, ושל עצמי מלעבור הלאה.. כי אני מכירה את עצמי, להשאר אני לא אוכל .. להיות סתם חברה בשבילך אני לא אוכל . לראות אותך בלי לנשק אותך.. זה לא אפשרי 

 

הלוואי והייתה לי את התשובה.. של מה לעשות

בינתיים אני פשוט בוכה ונחנקת עם עצמי.. מרוב זה שאני אוהבת אותך.

נכתב על ידי , 6/3/2014 00:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי
1,386
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBorderline אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Borderline ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)