לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

This is acting


אל תתפללי למעשים טובים, הוא עמוס; ואין לו זמן עכשיו, מותק.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2016    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2016

דנה


קראתי לה דנה ועכשיו היא איתי לתמיד. לדנה לא היו חברים כשהגיעה לכאן, זה דיי מובן, הרי היא בת 3 ורק למדה לדבר. לא היה אף אחד שהשגיח עליה או דאג לה. אבל עכשיו כשהגיעה אלי - אני משגיח עליה, מאכיל אותה והיא באה איתי לכל מקום. דנה הולכת איתי לכל מקום כי אני לא רוצה להשאיר אותה לבד ולו לרגע שמא תיעלם. תחילה היה הדבר מסובך מעט - הרי אני צריך ללכת לעבודה, לבנק ולשאר מקומות שדנה לא יכולה ללכת איתי אליהם. לא כי היא מפריעה או יוצרת המולה, כפי שהיה מצופה מילדה בת 3. דנה דווקא ילדה ממושמעת ומסודרת. הדבר נראה לי אבסורדי שכן רק בגלל שהיא בת 3, היא לא יכולה ללכת למקומות מסוימים. בסופו של דבר, השגתי היתר ודנה יכלה ללכת איתי.
הגיע השלב שבו רציתי לחפש דירה, הרי עכשיו אנחנו שניים - דנה ואני ולכן אנחנו לא יכולים לחיות בדירת סטודיו במרכז העיר. הדירה ששכרתי לא הייתה מספיק גדולה לשנינו ולא הייתה מותאמת לדנה. דנה רצתה חדר משחקים ענקי מלא בבובות, מכוניות ופיות שתוכל לשחק איתם מבוקר ועד לילה בזמן שבו שנינו נמצאים בבית. ניסיתי לחפש דירה אבל הדירות שראיתי עולות כסף רב מידיי שלא היה לי. הבנק לא היה מוכן להלוות לי, שכן אני בעליו היחידים של חשבון הבנק שלי. הדבר נראה לי הזוי - רק בגלל שדנה בת 3 היא לא יכלה להחזיק בחשבון בנק? לאחר זמן מה, השגתי אישור חוקי וחשבון הבנק שלי הפך להיות חשבון הבנק שלנו - שלי ושל דנה. בסופו של דבר, הבנק נתן לי ולדנה הלוואה ושכרנו דירת 2 חדרים מדהימה. הדירה הייתה מורכבת מסלון גדול וחדר השינה שלנו, שם היו כל המשחקים של דנה. אמנם קיבלתי ביקורת מכמה מכרים שחדר השינה שלי ושל דנה משותף. אולם הסברתי להם שקיבלתי אישור מבית המשפט ולכן אנאלי, אוראלי, ברוטלי - לגאלי. הם הבינו.


נכתב על ידי , 27/6/2016 00:54  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 9

MSN: 




הבלוגים הקבועים שלי

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHurricane Emilia אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hurricane Emilia ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)