לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


[ . . . . | | | | | | ] 80%


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2015

האשם תמיד


אני מצטרף 

לנסיעה של החיים שלך
אתה הנהג
אני זה שיושב לצידך
מתלווה לך
בעוד אתה קובע
איך תתנהל הנסיעה

״אני לא רוצה לשנות אותך״
אני חוזר ואומר
אך בהגיענו לצומת דרכים 
שלחתי יד אל ההגה
והטתי את רכב החיים שלך 
לכיוון אותו לא בחרת
לדרך אותה לא בחרת
דרך שהיא נכונה עבורי
אך לא בטוח עבורך

מי ישבר ראשון
מתנגן ברדיו
זה כבר נמשך כל הלילה
כאילו מבשר על העתיד לבוא
כנראה שאני
אם ידעתי למצוא את המילים 
אותן אתה קורא
נכתב על ידי , 22/9/2015 03:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 28




1,283
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , גאווה , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למשת״פ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על משת״פ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)