לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Teenage girll

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2013

מלחמה. מה, מה יש לכולם לעזאזל ?!


טוב אז לפני שאתם קוראים את הפוסט הזה , אם בכלל ... 


רק רציתי להבהיר לפני הכל כמה נקודות


-כן אני רק בת 16


-וזאת דעתי


-ותגובות (אם יהיו בכלל) בסגנון של "את רק בת 16 מה את יודעת מהחיים שלך" לא יתקבלו 


הפוסט הזה נכתב על פי הידע שלי בנושא עד כה ואולי יש דברים שאולי אני לא יודעת .. אבל היי לגלות דברים חדשים זה תמיד כיף ... 


-הפוסט נכתב ברגע של עצבים כשהראש שלי כואב ושאין לי כוח כבר לכלום.


 


אז זהו, נעבור לסיבה שכולנו התכנסנו כאן בשעה זו, בימים אלו מורטי עצבים, מתוחים ועוד מילים שלא יצליחו לתאר מחצית ממה שאני מרגישה


אני לא מבינה מה הקטע אלוהים מה הקטע . אמריקה תוקפת וסוריה מאיימת שתתקוף דווקא אותנו , נראה לכם שאמריקה באמת שמה עלינו בכלל?


אם הם כן היו שמים ובאמת היה להם אכפת הכל הכל הכל היה מבוטל ולא היינו מכינים עכשיו שימורים, מים,פסטות וחלב עמיד ואפילו מזוודת בגדים למקלט השכונתי/ביתי או בבניין .. ורובנו לא היינו עומדים שעות על גבי שעות ובידם פתק ועליו מספר שאומר מתי תורם מגיע ובטח רובם הולכים במחשבה 'כבר ממזמן הייתי צריך לרדת מהארץ' אבל הי ... לא ירדתם מהארץ וזה המצב הקיים אז לפחות ניהיה מוכנים עד כמה שאפשר לזה .. לא?


ערכתי רשימת קניות עם אמא .. כל דבר שיכול להחזיק מעמד זמן רב ועדיין יהיה אכיל .. והיו דברים שהיא אמרה שכבר יש ואין טעם לקנות .. ואני כשהיא לא הצליחה להשלים את המשפט אמרתי 'אז מה, שיהיה עוד מקסימום ולא יהיה צורך בהם.. יהיה אקסטרה פוד בבית' 


וכל מה שעובר לי בראש שאם באמת סוריה תתקיף אותנו כתגובה לאמריקנים שאר המדינות השכנות מסביב יראו את זה כהזדמנות לאמבוש עלינו אבל אין לי מושג אם זה מה שיקרה...בכל מקרה כל מה שאני בטוחה בו זה שאני מפוחדת עד לעצמותיי וכל מה שאני יכולה לעשות זה לעזור לאמא להכין קרטון עם אוכל,מזוודה עם בגדים וגם לסחוב מלא שישיות מים ~לפחות קצת ספורט לא?~


בכ"מ חבריי לישראבלוג אל תיהיו שאננים , איספו מסכות מהתחנות הקרובות אליכם, הכינו מזוודת בגדים קרטון של מזון ואם יש לכם אפשרות, רדו מהארץ ;) 


 


מאחלת לכולנו ימים של שקט .. 


דניבו 

נכתב על ידי Teenage girll , 28/8/2013 17:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTeenage girll אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Teenage girll ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)