לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי ריבליק ושות’’


חייו של ריבליק (שם בדוי) הבוגר הטרי ועוד מעט חייל בצבא ההגנה לישראל.... אבל בתכלס זה סתם על מה אני חושב ומה אני רוצה מהחיים שלי :) ושלכם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

טוב נו


אז היא אמרה לי שהיא עשתה אחת כזאת...
ופתאום הבנתי שגם אני צריך.
רשימת הדברים שאני הולך לעשות בחיים:

קורס צניחה חופשית
טיול ארוך עם תרמיל לדרום אמריקה וארה"ב
ללמוד ספרדית
תואר ראשון ושני במקצוע שאני אוהב
למצוא אהבה
לא לתת לה לברוח
להיות שם בשביל האחת שלי - תמיד
לגדל ילדים חכמים ויפים
לבנות משפחה מאוחדת ואוהבת
לבנות בית עם נוף ירוק
לשבת עם האחת על המרפסת ופשוט להביט
לשמוע מהילדים איך עבר עליהם היום בבית ספר
... ועל האהבות הראשונות שלהם
לעשות שינוי
לעמוד על שלי נגד כל הסיכויים
למצוא תחביב
לעשות כושר
לכתוב ולאהוב את זה
להאמין בעצמי. בנו.
להתבונן לאחור עם חיוך.

נכתב על ידי ריבליק , 12/2/2010 21:16  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  ריבליק

בן: 37




2,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לריבליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ריבליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)