לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2017


שוב עולה לי אותו שיר מוכר ואהוב לראש, צלילים שמרעידים לי את הלב ומחזירים אותי אחורה בזמן. 3,300 צפיות בקירוב. תוהה כמה מהן שלי.

 

והמילים? מבלבלות כמו בפעם הראשונה.

אני מוצא את עצמי מתעסק במשמעות, בפרטים הקטנים, במתמטיקה שנועדה לבסס מקריות בעיקר כדי לשלול אותה. זה שיעור. אני בטוח.

 

היאחזות.

אבל במה?

ואולי בעצם זאת תקווה?

ואולי בעצם תקווה זה עוד ביטוי של סבל?

 

סינכרוניסטי.

מספרים שמסתדרים באופן מושלם כאילו חיכו לזוג העיניים הנכונות כל חייהם, מילים שזורקות החוצה מתוך הקונטקסט וחושפות את התמונה הגדולה. זה פשע לתת להם לעבור לנו מעל הראש.

 

חוק המספרים הגדולים באמת.

חוק ליטלווד.

היוריסטיקת הזמינות.

היוריסטיקת הייצוגיות.

כשל הצלף הבודד.

אשליית הצבר.

 

מגיע לי מאסר עולם.

נכתב על ידי נווד בודהיסטי , 1/8/2017 01:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  נווד בודהיסטי




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנווד בודהיסטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נווד בודהיסטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)